What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Die MVS lijsten van Neogeo slaan werkelijk nergens op, maar die AES lijsten gaan nog wel een beetje, hoewel ook dat in de realiteit verlaagd is.

De prijzen van de Neo-geo.com store slaan ook nergens op.
 
R-Type":1qi1qet3 said:
Die MVS lijsten van Neogeo slaan werkelijk nergens op, maar die AES lijsten gaan nog wel een beetje, hoewel ook dat in de realiteit verlaagd is.

De prijzen van de Neo-geo.com store slaan ook nergens op.

Zijn er nog ergens site's waar de prijslijsten wel redelijk up to date zijn dan?
Niet dat het mij weinig uitmaakt, maar tis zo lullig als je iets koopt en achteraf flink genaaid bent...
 
ignorance is a blessing.

Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz

Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.
 
ZiEk":2dgrpkrl said:
ignorance is a blessing.

Ik zou gewoon niet begginen aan dat soort lijsten, ik bedoel er zijn genoeg andere manieren om cheap aan je shizzle te komen zoals groot inkopen enz

Gewoon gemiddelt van wat je ziet oline plus de waarde die je er zelf aan geeft. Fuck ik zoek al een tijdje die all about SNK dvd laats 2 keer op ebay jammer genoeg kon ik niet meer dan 80 bieden inclusief verzend en nee niet gewonnnen wel in een ebay shop ze zien liggen voor 250 en dat is het me echt niet waard.

Ik heb ze gehad en weer verkocht, echt niet de moeite waard voor die prijs hoor.
 
Dreamer voor hoeveel heb je hem gekocht en voor hoeveel heb je hem verkocht ???

ik vraag me af en waarom is ie niet cool, alles games komen er toch in voor ?
 
Eindelijk Street Fighter 2 C.E. (orgineel)
Nu nog even geduld en dan kan ik eindelijk aan de slag met m'n kick harness.
streetfighter2cegf1.jpg


En een oude klassieker Punch Out gescoord, compleet en in zeer nette staat 8)
dscf0016ow8.jpg
 
toe maar ziet er leuk uit ik heb alleen een top board van sf hang als postertje lol.

nes punchout ziet er ook leuk uit, soms koop ik ze ook maar haeb hier twee nesjes die echt te gaar zijn :/ liever snes games voor mij...
 
ZiEk":2yb04oak said:
toe maar ziet er leuk uit ik heb alleen een top board van sf hang als postertje.

Ik gebruik ze liever in m'n kast... 😉
 
Zeker een game die in iedere pcb collectie thuis hoort 😉
De Foto's komen rechtstreeks van EBay 😉
Was nog best spannend maar uiteindelijk toch deze game weten te bemachtigen :D

goldenaxe2pic1ow9.jpg

goldenaxe2pic2bs2.jpg


En natuurlijk de pcb (orgineel offcourse 8) )
goldenaxe2pcbns2.jpg


^&*%$

krijg ik net deze mail binnen:

Hi, i am so sorry, when i tested board again before send .the PCB is broken(still no sound).
so i refund your money $---.00.please look your paypal account,i send money use my otherone paypal account yaton6464@yahoo.com.cn.because orig account is limitation.
Thanks and sorry again

Dit is de 2'de keer al dat die gozer me teleurstelt, eerst met Super Srteet Fighter 2 (bleek te gaan om Street Fighter Turbo), en nu golden axe 2 zonder geluid.
Wel netjes dat hij alles goed oplost maar ben dus 2 keer blij gemaakt met een dood vogeltje!
 
Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.
 
Rano":1mqt5z37 said:
Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.

Ging om Golden axe 2.
Volgens mij nooit verschenen op een console.Heb Golden axe (1+2)namelijk ook op de MD en deze ziet er totaal anders uit.
Wacht wel weer rustig af 😉
 
Ken":3j2v6pbl said:
Je moet ook niks bij die Yaton kopen...

Ook al slechte ervaringen mee Ken?
Was voor mij ook de eerste en laaste keer, kon het proberen want Golden Axe 2 zie ik helaas niet vaak op EBay en al helemaal niet voor die prijs waar ik hem voor had.
 
almighty":4mdl0jp7 said:
Ken":4mdl0jp7 said:
Je moet ook niks bij die Yaton kopen...

Ook al slechte ervaringen mee Ken?
Was voor mij ook de eerste en laaste keer, kon het proberen want Golden Axe 2 zie ik helaas niet vaak op EBay en al helemaal niet voor die prijs waar ik hem voor had.

dat is algemeen bekend over yaton.
 
Nou opzich heeft hij het bij mij keurig afgehandeld 😉
Geld stond de volgende dag weer op mijn rekening, heb wel zoiets van als je iets te koop zet op EBay check het dan eerst even om teleurstelling te voorkomen.
Dit houd natuurlijk niet weg dat dit de eerste en de laaste keer was/is.
 
Laaste aankopen:

WWF Wrestlefest:
wwf1nf6.jpg
wwf2ll1.jpg


En wat games voor m'n console's:
tekkenyg2.jpg
toshinden2zc6.jpg

rockmanx3jl3.jpg
samuraishodown3dg4.jpg
 
Als je bij yaton koopt is de kans dat het zaakje origineel is ook kleiner dan 5% vermoed ik. Yaton; koning van de boots.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top