A
Anonymous
Guest
Ziet er top uit Marc! Mooi met de nieuwe Astro art. Las op AO dat je kleine problemen hebt met de Aero monitor?
Er is trouwens een nieuwe 100-in-1. De 111-in-1. (tja) Misschien staat viewpoint daar dan wel op? Als het de moeite waard is laat ik je wel weten wanneer ik er een paar ga bestellen.
- Henk.
Er is trouwens een nieuwe 100-in-1. De 111-in-1. (tja) Misschien staat viewpoint daar dan wel op? Als het de moeite waard is laat ik je wel weten wanneer ik er een paar ga bestellen.
- Henk.