Mometeel erg rustig op m'n werk en uiteraard staat mijn gezin op de eerste plek.Cageman":jphv9kmw said:Die foto van je dochter is echt briljant!
Heb je op dit moment vakantie? Zo niet, waar haal je de tijd vandaan :roll: Heb zelf twee kindjes, en die zetten de console/arcade hobby toch wel op een derde plan momenteel..![]()
almighty":1eeab251 said:..... Neh, wil hem gewoon in nieuw staat hebben
:lol:pooyan":2yjkalfu said:Geef je dochtertje anders wat viltstiften, dan kan ze je helpen :lol:
LIEIEIEIEIEIEValmighty":2ayz17kc said:ook mijn dochtertje is helemaal verkocht aan de Sega Aero![]()
![]()

Ga heel misschien ook wel deze service aanbieden :roll:Cageman":2jlm2d10 said:Die gaat er gewoon mooier uitzien dan nieuw.
Volgens mij is http://www.almighty-cabrepairs.nl nog wel vrij![]()
almighty":11kp2d0t said:Ben ook wel blij dat het (smerige) werk klaar is want ondanks je buiten spuit heb ik het gevoel alsof ik de hele dag stoned ben.
Beter 8)almighty":2uk4wo92 said:...gaan want gisteren ook m'n KI overleden
Slaat gewoon weer nergens op...Ken":2meq78nw said:Beter 8)almighty":2meq78nw said:...gaan want gisteren ook m'n KI overleden