retrocab
Candy Cab Regular
hoi allemaal alvast de beste wensen voor 2015
het begint al goed vandaag heeft de carn evil besloten om het maar niet te doen
is er hier iemand die deze boards goed kent???
het is een midway seatlle board lijkt veel op het vegas board
de storing!! hij lijkt telkens te resetten,voeding gemeten lijkt oke alles is er en valt niet weg
komt geen beeld de watchdog reset hem de hele tijd volgens mij
alle tips welkom
gr robert
het begint al goed vandaag heeft de carn evil besloten om het maar niet te doen
is er hier iemand die deze boards goed kent???
het is een midway seatlle board lijkt veel op het vegas board
de storing!! hij lijkt telkens te resetten,voeding gemeten lijkt oke alles is er en valt niet weg
komt geen beeld de watchdog reset hem de hele tijd volgens mij
alle tips welkom
gr robert