What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Alle high scores NGC 'Out of Space'

Ken

High Score Hunter
Hierbij de top-10 high scores per game van het afgelopen NGC Event II op 30 november 2013. Om alle high scores te posten zou een onnodig lange lijst worden. Mocht je toch per se weten wat jouw score was op een bepaalde game, stuur me dan even een PM.

scores_zpsd8e2c110.png

Totale eindscore (beste score per game 10 pt., nr. 2 kreeg 9 punten etc.):

1. Lorre001 48
2. japancollector 40
3. Asure 37
4. Muijsch 35
5. Beatmaster-P 30
6. Marcosan30 29
7. cthulhu 27
8. Psykick 25
9. studentzki 23
10. Cageman 19
 
Thanks Ken,

Mooie scores, toch bij de helft van de games in de high scorelijst! :D
Welke natuurlijk vereeuwigd gaat worden.
 
Sta in 6 van de 8 games in de lijst. Giga Wing was voor mij echt een huilbende. Daar was de arcade stool amper warm van het zitten toen ik er weer af moest :D
 
In de top-10 van alle acht! Whoohoo!

Nog altijd zonde van Giga Wing...


Edit: Never mind... Ik sta niet in het rijtje van Raiden IV.

Mark -~-
 
zijn er mensen die van zichzelf high scores bijhouden?
Zag in de 100Yen docu dat in de arcades het wel gedaan wordt in kapotgeschreven en als goud bewaarde schriftjes maar ben benieuwd of mensen het ook "offline" thuis doen.
 
Ook ik hou van bepaalde games een high-scorelijst bij in Excel. Ik hou van R-Type en Giga Wing nog wel een papieren high-score bij, meer voor training-doeleinden. Mijn PB voor R-Type is 319.500 maar de gemiddelde scores liggen zo tussen de 270-280.000. Voor GW is mijn PB 2,316 biljoen, maar mijn gemiddeldes liggen zo tussen de 600-800 miljard. Er valt dus genoeg te verbeteren.

Speaking of high-scores, is er een site met world record high-scores voor arcade games?

Mark -~-
 
ik heb alleen mijn DK highscore bijgehouden (287k), ik knal ws ook een highscore kit in mijn kast
 
Anunaki":ltsyx6b3 said:
ik heb alleen mijn DK highscore bijgehouden (287k), ik knal ws ook een highscore kit in mijn kast

Highscore kit? alleen voor bepaalde modellen of systemen?
 
Back
Top