What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Alien 3: The Gun en Terminator 2: Judgement Day Arcades

Kaijuman

Arcade Local
Dit zijn vroeger mijn favo arcades geweest, en vroeg mij af of deze nog wel een circuleren in de tweedehands markt.

Zijn er leden hier die zelf zo'n kast hebben staan?

alien3-the-gun-arcade.jpg


yc4GQ.jpg
 
hoi
ik las je thread,ik heb ze toevallig allebei.
de t2 komt wel eens te koop,de alien niet zo vaak.

als je eens in brabant komt ben je van harte welkom om te gamen

gr robert

ps alien is idd vette game,mocht je er een tegenkomen met defect heb alles er van liggen
 
T2 komt inderdaad nog wel eens voorbij, Alien heb ik ook nog niet vaak in de verkoop gezien.
 
DSC07488_zps6c893c60.jpg
[/url][/img]
in het mooi gilze rijen brabant gr robert

ps ik vind voor een t2 in nette staat ongeveer 275 t0t 325 wel redelijk

ik heb de mijne al een aantal jaar toen de prijzen echt leuk waren
 
Ik denk dat een mooie T2 nu wel voor zo'n 600-700 wordt aangeboden. Misschien met wat onderhandelen voor 450-500 bodem?
 
Ik heb een T2 staan die na de Retro Game Experience verkocht wordt, misschien is het iets voor jou?
 
Gyruss":k1xqygmw said:
Ik heb een T2 staan die na de Retro Game Experience verkocht wordt, misschien is het iets voor jou?

Voor hoeveel doe je 'm weg? stuur me ff een PM.
 
Back
Top