What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akihabarashop PS360+ PC/PSX/PS3/360/Dreamcast PCB's

Jinxz

Pattern Reader
Ik heb een aantal PS360+ PCB's in pre-order staan en die zullen eind November deze kant op komen.
De PCB's zijn compatible met de genoemde systemen d.m.v. USB en RJ45 (voor custom kabel naar PSX & DC) en heeft een headphone aansluiting voor de XB360.
Ze zijn auto detecting dus je hoeft geen knop te gebruiken voor het wisselen tussen systemen. Een ander voordeel is dat de PS360+ ge-update kan worden voor toekomstige compatibility met retro en next gen consoles.
Op de PS360+ zitten schroef terminals dus er hoeft niet gesoldeerd te worden.

Prijs : 54,95 euro
zending binnen NL : 3,50 bubbelenvelop (niet trackable) òf 7,50 doos (trackable)

PM maar als je interesse hebt, ze gaan vandaag op de site als pre-order dus OP=OP

ps360-multi-console-joystick-pcb-by-akishop.jpg

Ik heb je post 2x gelezen en tot de conclusie gekomen dat ik het niet begrijp :?:
Stel ik heb een xbox of een PS3 wat kan ik dan met dit apparaatje? :?: :?:

ElPancho":2ryh08b0 said:
Yep, het is de interface tussen je Seimitsu/Sanwa stick/buttons en genoemde consoles. DIY dus.
Inderdaad. Als je een stick of een cab bouwt en daar de genoemde consoles op wilt aansluiten dan moeten de stick en buttons daarmee kunnen communiceren. Daar is deze PC voor.

erg prijzig, wat is het voordeel in vergelijking met een chutulu (dont mind the spelling) die ps3 en pc compatible?

Back