Dat is dan wel weer een hele grappige woordspelingJinxz":trw4k5wk said:Je moet Per C. hebben.
Cageman":q6njdgkq said:Dat is dan wel weer een hele grappige woordspelingJinxz":q6njdgkq said:Je moet Per C. hebben.![]()
ruderudie":skp4y2we said:Ik heb inmiddels contact gehad en gedreigd dat ik Chris in een DariusEx cab met volle bewapening op hem afstuur als hij mijn bestelling niet als de sodemieter verzendt. Nagekeken, en ik wacht al sinds augustus. Hij mailde overigens nu wel na een dag al terug dat hij de boel gaat verzenden. Ben benieuwd.