What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

*kijkt tevreden naar een hoek van zijn huiskamer dat er uitziet als een autoherstelbedrijf*
:)

En de kosten blijven ook lager.

edit: hoeveel Aero's zijn er nu in Nederland?, rond de 10 ofzo... :?:
 
Wij hebben er nu nog 8 staan en er komen er weer 11 bij deze week.
Een bekende onder ons is ook inmiddels ingestapt voor 2 stuks,
dus 2 ervan zijn besproken.

Eerste keus is aan Nozomi members! Er is dus nog voorraad :D
Daarna gaan we naar andere fora en onze directe internationale contacten.
 
ElPancho en pooyan, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even laat zitten, even gaan genieten van wat games in de Aero. Ben benieuwd naar je resultaten met uitdeuken!

Momenteel is Puzzle Bobble 4 mijn enige F3 game, maar Twin Cobra II zit op de post en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen. Heb je nog andere tips met betrekkeing tot F3 games?
 
Matthijs":3vpzj584 said:
ElPancho en pooyan, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even laat zitten, even gaan genieten van wat games in de Aero. Ben benieuwd naar je resultaten met uitdeuken!

Momenteel is Puzzle Bobble 4 mijn enige F3 game, maar Twin Cobra II zit op de post en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen. Heb je nog andere tips met betrekkeing tot F3 games?

Zonder enige twijfel : Elevator action returns (is echt top!)

Twin Cobra 2 is een vertical game trouwens! (ook een vette game)
 
Matthijs":1xioo4q4 said:
....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.

Laat SI Anniversary maar zitten, is geen beste game. Traag en alleen maar saaie varianten op een oude saaie game. Neem dan SI '95, die is echt leuk, kleurig, snel, muzikaal en met een japans sausje. Veel betere keuze.

Arkanoid returns, niet doen, niet fatsoenlijk te spelen zonder trackball.

Hier heb je een overzicht van alle F3 games: http://www.system16.com/hardware.php?id=665

Bubble Symphony: een topper.
 
pooyan":18ew3dm5 said:
Matthijs":18ew3dm5 said:
....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.

Laat SI Anniversary maar zitten, is geen beste game. Traag en alleen maar saaie varianten op een oude saaie game. Neem dan SI '95, die is echt leuk, kleurig, snel, muzikaal en met een japans sausje. Veel betere keuze.

Arkanoid returns, niet doen, niet fatsoenlijk te spelen zonder trackball.

Hier heb je een overzicht van alle F3 games: http://www.system16.com/hardware.php?id=665

Bubble Symphony: een topper.

Arkanoid Returns inderdaad niet doen! Onspeelbaar met joystick helaas.
 
Back on topic weer jongens ;) Nieuwe lading cabs binnen, snel neergezet vanwege tijdgebrek, maar deze week inventariseren hoe of wat, maar zag er weer toppie uit 8)
 
U got PM!!!

Psykick":17aa79mq said:
Back on topic weer jongens ;) Nieuwe lading cabs binnen, snel neergezet vanwege tijdgebrek, maar deze week inventariseren hoe of wat, maar zag er weer toppie uit 8)
 
Erg vet dit. Zucht had ik nu maar plek hier voor zo'n gruwelijk coole cab.. Toch maar eens een grote schoonmaak houden. :lol:

Respect aan Hasan en Pascal voor het leveren van de kasten en service. Altijd leuk om te lezen wat er zoal voor leuks hier op Nozomi voorbij komt en dat er weer heel wat mensen blij worden gemaakt. :)

Ben helaas nog niet zo thuis in die dingen, maar leer graag bij.. wat zou een variant kostendie uitgerust is met een 2 player panel met ieder 6 knoppen? Of zo'n panel los?

En is het gemakkelijk om te zetten om er o.a. M.A.M.E. op te laten draaien, danwel een optie om te switchen tussen origineel board en emulators (ldat 2e zou mij vooral handig lijken ivm feestjes, etc.).
 
Thnx voor de lovende woorden Aleste ;) Ik moet zeggen dat we nog wel genoeg cabs hebben, maar niet met een 6 button layout. Gewoon alles in originele staat en dat is met 3 buttons per player. Ze zijn wel gewoon los te koop, de Streetfighter variant bijvoorbeeld.
MAME en switchen is allemaal niet zo moeilijk, je moet er gewoon voor zorgen dat je PC een 15kHz signaal eruit gooit via ArcadeVGA of Soft15K, daarna is het intern switchen geen probleem.
Puntje bij paaltje hebben we cker wel een leuke kast voor je die technisch helemaal in orde is, wat je er daarna zelf mee doet is aan jou, maar cker makkelijk te doen. Ik moet wel zeggen dat het voor dit geld echt een fantastische cab is om mee te starten. We horen het wel :)
 
ruderudie":2xrnojw8 said:
En wie nog een stel wielen weet te traceren voor onder de cab (die hebben ze om de een of andere reden verwijderd); let me know!!

Geen idee of ze passen, ik kan even mijn eigen Aero niet uit de rij halen atm om te kijken / meten.

http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d97508988

De verkoper noemt wel wat maten en na Google-translate staat er dit:

"65mm wheel with a vertical height of the seat mounting holes 57mm horizontal 41mm vertical 45mm horizontal 25mm pitch weight 96g (one minute)"

De gaten voor de wielen zitten al in de cab natuurlijk, goedkoopst is waarschijnlijk wielen halen bij de bouwmarkt (als het niet origineel hoeft te zijn) en die modden zodat ze passen. Maar dat had je zelf vast ook bedacht, Rudie.

En Hasan nogmaals bedankt voor het telefoontje van gisteren, much, much appreciated!
 
Ik ga toevallig vandaag wat passen en meten met wat wielen die ik weer ergens anders over had, maar dat zijn idd gewoon wielen van de Gamma of zo. Ik laat het wel weten ;)

@ Onno : Anytime ;)
 
Hasan, Pascal, bedankt, voor de prachtige Aero die ik vandaag gescoord heb. Krijgt straks een mooi plekje in mijn gameroom.

Werkelijk ongelofelijk dat je nu nog zulke Aero's kunt vinden, en het beeld is werkelijk top, net zo mooi als op de Jaleco en IMHO mooier dan op een NAC. Maar wat wil je, een monitor met zo weinig (nihil) branduren, en uiteraard helpt de kleinere diameter van het scherm ook. :D

Foto's volgen nog.
 
Psykick":1onzeljt said:
Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant ;)

Geld dit voor iedereen? Ik ben al een ruime tijd aan het lezen op deze site, en heb sinds kort een woody cab, maar word toch wel erg hebberig naar een candy ;)

Alleen zit ik momenteel krap bij cash en ben ik vanaf mei werkloos :(
Daarentegen kan ik eventueel als dienst wel een goede website maken... k weet niet of je daar belang bij hebt?
Ik hoor het wel...

Gr,
Studentzki
 
Vandaag eindelijk mijn cab opgehaald en ben echt superblij.Op het moment dat ik aankwam was hasan de laatste dingetjes aan het doen aan mijn cab.De monitor is echt geweldig.De foto's doen hem geen recht.Zoveel beter irl.Eindelijk mijn eerste candy.Jongens,nogmaals hartelijk bedankt voor jullie geduld.Echt fantastisch :D
DSC01360.jpg
DSC01356.jpg
DSC01357.jpg
 
Back
Top