Psykick
Loop Survivor
Ik ben even een week met vakantie jongens en ben a.s. weekend pas weer terug. De week daarop wordt de volgende batch bezorgd en een week daarna weer de volgende. Wat er bijzit is voor ons ook weer een verrassing, maar we proberen iedereen een cab te leveren die in toppie staat is. Hier en daar kan je wel iets hebben, maar daar is ook een beetje de prijs na en ik kan je cker vertellen dat Nozomi members als eerste aan bod komen, daarna gaan we pas verder uitzoeken en op AO enzovoorts zetten. Ik zou dus wel zeggen dat je nu je slag moet slaan om de mooiste cabs eruit te vissen. Zoals gezegd ik ben een week weg, dus de meeste correspondentie zal via Pascal gaan, al zal ik toch wel elke dag het forum checken.
btw we hebben een tekort aan sleuteltjes en aan JAMMA converter harnassen, maar hopen die aan het eind van de rit te krijgen, zoniet zijn dat kleine dingen die men zelf moet regelen, maar vooralsnog hebben we ze compleet afgeleverd
btw we hebben een tekort aan sleuteltjes en aan JAMMA converter harnassen, maar hopen die aan het eind van de rit te krijgen, zoniet zijn dat kleine dingen die men zelf moet regelen, maar vooralsnog hebben we ze compleet afgeleverd