What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

ruderudie":3lx1s2cq said:
De kracht van deze actie is juist dat je een gegarandeerd goeie cab krijgt. Er is technische kennis, cabs worden nagekeken en er is zelfs sprake van garantie. Als je ooit een goedkope en faire cab wilt, is dit wat mij betreft echt een buitenkans. Optisch zullen ze nooit 100% zijn, maar dat is altijd het geval. Kun je altijd nog wat aan doen als je wilt.

Wat betreft de betrouwbaarheid van hasan en pascal; ik ken niemand anders op dit forum die zoveel om-niet hebben geassisteerd. Deze gasten doen dit puur uit hobbyisme en zullen waarschijnlijk thuis je cab komen fixen als je er iets aan krijgt. Dat is natuurlijk niet aan mij om te bepalen, maar dat is wel een beetje hun "community" mentaliteit om het nerdy te benoemen.

Inderdaad, is trouwens niet nerdy hoor :D

We kwamen deze partij nu eenmaal tegen en er zitten nou eenmaal zeer
goede cabs tussen, de reden dat het slim is om in te tekenen is puur omdat
het 1st come 1st serve is. ben jij de 5e die gereserverd heeft heb je de 5e mooiste
cab, uit een serie die al goede cabs bevat!

Vwb service, tja we hebben nou eenmaal de middelen om dit te kunnen bieden,
typisch geval "omdat het kan" en TLC 😉
 
messias wrote:
Very Happy heb gister het geld overgemaakt


Yep,

Betaling Messias is ook binnen!

That's my boy! Niet weten hoe een forum werkt, maar wel kunnen internetbankieren!
 
Update :

We verwachten we ong begin maart de Aero city cabinets in house te hebben.

De teller staat inmiddels op 5 genummerde reserveringen.
De truck kan er 8 per rit vervoeren, momenteel zijn we dus ah kijken
hoe we dit het beste inregelen mbt de ophaaldag.
 
Oh, nog een vrij essentiële vraag; waar moet ik de cab komen ophalen als hij binnenkomt? Vast niet toevallig ergens in de buurt van Groningen he? :P
 
Matthijs":1wphfqxi said:
Oh, nog een vrij essentiële vraag; waar moet ik de cab komen ophalen als hij binnenkomt? Vast niet toevallig ergens in de buurt van Groningen he? :P

Nee, wordt een centraal punt wat ons allen zal schikken,
in welke stad woon jij?
 
Ooh, absoluut! Ik vind het niet zo'n probleem om te rijden, ik wilde het alleen even weten zodat ik me erop voor kan bereiden. :)
 
Als het weer een beetje meezit dan wordt er deze week naar Duitsland gereden om de eerste lading cabs op te halen. Ziet er voorlopig goed uit, dus fingers crossed jongens ;)
 
Psykick":2h8rv3vd said:
Als het weer een beetje meezit dan wordt er deze week naar Duitsland gereden om de eerste lading cabs op te halen. Ziet er voorlopig goed uit, dus fingers crossed jongens ;)

Pics please, or it didn't happen! :D 😉

Fingers crossed.
 
oja nog een vraag> waar kan ik me zelf ook al weer voorstellen weet nu hoe et allemaal een beetje werkt hehehe
had het al gedaan maar volgens mij staat et niet goed
alvast beankt :oops:
 
messias":284vsuyg said:
pf ja dat word nog wat weet niet hoe dat werkt peldrs
zou je me kunnen helpen???
:D

Komt wel goed, we nemen iig wat pcb tjes mee om te testen,
dan leggen we eea daar zowiezo aan je uit. :idea:
 
Back
Top