What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City Invasion! CONFIRMED!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Nou jongens ik heb alvast een teaser met betrekking tot een lading Aero Ctiy kasten die hoogstwaarschijnlijk deze kant op komen. Ik moet zeggen dat het nog niet 100% definitief is, maar de kans is zeer groot. Dit houdt in dat iedereen die een Aero wil of überhaupt een leuk kastje wil om mee te beginnen, binnenkort niet meer verder hoeven te zoeken. De prijs is dusdanig aantrekkelijk dat je hem zelfs als reservecab wel kan kopen hehe...
Hier alvast wat foto's

12012010467.jpg

12012010468.jpg

12012010469.jpg

12012010470.jpg
 
En dan te bedenken dat ik 1 van de weinigen was hier in Nederland met een ''Aero''. 😉
 
goatboy":2rzw4hqn said:
Wow! Goede vondst Hasan. Jap of US spec?

Goeie vraag Henk, ik heb geen idee, maar maakt dat uit? Moet ik ergens op letten? Ze staan in Europa en zijn volgens mij gewoon 220v

@Almighty, ja sorry man en ik moet zeggen het is nog steeds niet mijn soort cab, maar als je er een paar naast elkaar hebt staan kan het er wel mee door denk ik. Jij kan als het straks meezit je art nog aan de man brengen, is het toch altijd weer ergens goed voor ;)
 
Psykick":3ggi7lyt said:
goatboy":3ggi7lyt said:
Wow! Goede vondst Hasan. Jap of US spec?

Goeie vraag Henk, ik heb geen idee, maar maakt dat uit? Moet ik ergens op letten? Ze staan in Europa en zijn volgens mij gewoon 220v

Goed man, Wist niet dat de Aero EU uberhaupt bestond. Denk dat EU en JAP het zelfde zijn zoals bij alle Sega cabs die ik tot nu toe gezien heb. Vooral met betrekking tot onderdelen is het handig want Japanse / EU onderdelen vinden is niet zo'n probleem.

Maar eigenlijk denk ik dat alleen de bedrading en de plugs anders zijn bij de US Aero's zoals bij alle Sega Cabs. Verder geen big deal dus.

Nogmaals, Een top vondst!
 
Zo hee. Briljant. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de richtprijzen.. ;-)
 
Zo! Ziet er goed uit :) Misschien toch maar eens een hoekje zoeken om een Aero te stallen.
 
Misschien heb ik het mis maar op sommige foto's lijkt het alsof de plastic beschermlaag nog op de art zit. :o :D
 
Hehehe goede ogen weer Henk, als het meezit dan zitten er een aantal nog nooit gebruikte bij :twisted: , maar daar zal de prijs wel anders van zijn. Ze hebben ook een flinke tijd in een kelder gestaan, maar zijn als het goed is in goede conditie.

Over de richtprijs kan ik zeggen dat ze ca. 350 euro zullen gaan kosten, afhankelijk van de conditie van de cabs. Bij meerdere afname kan ik cker nog wel wat met de prijs doen denk ik. Ik krijg sowieso nog te horen hoeveel het er precies zijn, maar ergens tussen de 20 en 30 stuks :twisted:
 
Mooie actie Hasan, en een prachtige richtprijs. In één klap zal de Aero City straks niet meer zeldzaam zijn in NL :D

Zoals Almighty ook al eens heeft gezegd, dit is echt een prachtige SHMUP cab. En voor die zachte prijs kun je er makkelijk 2 naast elkaar zetten, hori en verti. Moet je wel ruimte hebben natuurlijk.
 
Alle (oudere) games 15kHz zien er gewoon mooier uit op een 26inch crt.
Scanlines komen gewoon beter tot z'n recht etc. en dit niet alleen voor shmups 😉

Je moet gewoon zoiets zien en is gewoon duidelijk waarneembaar als je 2 verschillende cabs naast elkaar hebt staan.(26 / 29 inch)
 
Een hebberig gevoel bekruipt me bij het zien van deze cabs en ik heb verdomme al zo veel. :? :D
 
Nou laten we eerst maar eens hopen dat de deal rondkomt, daarna wordt het makkelijk. De vooruitzichten zien er goed uit, maar ja nooit te vroeg juichen..;)
 
Een aantal nog nooit gebruikte? Maak me GEK..!! Nondeju. Die zie ik wel bij mij op zolder staan ;-)
 
Briljante vondst, voor ~350 euro heb ik zeker interesse in 1! Kan ik er al een reserveren?
 
Waarom zijn die dingen eigenlijk zo verdomde zwaar, gemaakt van dik plaatstaal ofzo?
 
Ik kijk hier elke dag, en voor een prijs van 350 euro ben ik zeker wel geinteresseerd. Hopen dat de deal rond komt, want dan ben ik zeker van de partij.
 
Met deze post bevestig ik mijn reservering voor een aero city voor 350 a 400 euri,alvast bedankt 8)
 
Ratson":1ox15zmo said:
Met deze post bevestig ik mijn reservering voor een astro city voor 350 a 400 euri,alvast bedankt 8)

Ik neem aan dat je een Aero bedoelt..? ;-)
 
Back
Top