What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Addict's (huur)appartement

Ja, ik zit al te klooien met powerstrip, maar ik krijg het echt niet voor elkaar... Zelfs dat standaard Arcade 640x480i profiel wil niet eens werken hier :?
 
addict":172s7hl1 said:
Ja, ik zit al te klooien met powerstrip, maar ik krijg het echt niet voor elkaar... Zelfs dat standaard Arcade 640x480i profiel wil niet eens werken hier :?

Vreemd :? Ik zal de soft15K custom config file van mijn MCE-pc eens bekijken en hier plaatsen. Deze draait op 720x576i.
Hoe ziet je config er verder uit (videokaart/monitor combi)?
 
Ik gebruik de geïntegreerde GeForce 8200 van m'n Jetway NC62K bordje. En een J-Pac van de monitor naar m'n Egret II.
 
hierbij de modeline voor svideo van mijn MCE-pc, aangesloten op een Sony breedbeeld via Scart.

custom15KHz.txt

modeline '720x576@60' 15.0 768 792 856 960 576 580 585 625 interlace -hsync -vsync
 
Back
Top