Nozomi,
Ik vind toch dat ik (we) iets moeten doen als ik al die beelden van die quake voorbij zie komen..
Er is een gironummer geopend van het rode kruis zag ik..
Ik roep hierbij ieder Nozomimember op om een donatie te doen van 5 euro (of meer) . Het zal misschien een druppel zijn op een gloeiende plaat, maar ik denk dat alle beetjes helpen..
Ik doe bij elke 5 euro nog eens 5 euro namens RKLOK
Ik zal eind volgende week het totaalbedrag dan overmaken op giro 6868
Ik vind toch dat ik (we) iets moeten doen als ik al die beelden van die quake voorbij zie komen..
Er is een gironummer geopend van het rode kruis zag ik..
Ik roep hierbij ieder Nozomimember op om een donatie te doen van 5 euro (of meer) . Het zal misschien een druppel zijn op een gloeiende plaat, maar ik denk dat alle beetjes helpen..
Ik doe bij elke 5 euro nog eens 5 euro namens RKLOK
Ik zal eind volgende week het totaalbedrag dan overmaken op giro 6868