What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aansluitschema buttons New Net City en omschakelen 15 KHZ/31

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
Zoals de meeste nu wel weten heb ik nu een NNC.
Lekker bezig, en daarom ook veel vragen.

Ronnie heeft voor mij bij elke player 3 extra buttons meegegeven. Zodat ik per speler 6 buttons tot mijn beschikking heb. Alleen weet ik niet welk kleurtje voor welke player is.

Kan iemand me helpen? Heeft iemand een schema hoe ik de buttons moet aansluiten. En maakt het uit waar ik de stekker op de button aansluit?


2e vraag
Waar zit de schakelaar (zal wel weer niet goed kijken) om te schakelen tussen 15 en 31 KHZ?

Alvast bedankt
 
Hoi, Voor meedere buttons heb je de extra button loom nodig. Dan is het erg éénvoudig de kabel gewoon aan te sluiten en het met een Naomi of AW mobo in het testmenu te testen of de kleuren juist zijn aangesloten. Heb helaas green foto bij de hand.

En je monitor is autosync als het een Tosh PF is. Schakelt dus automatisch op de juiste frequency.
 
OK, nouja de loom heb ik er al in zitten. ik kan genoeg buttons aansluiten.
Ik weet alleen niet welke kleur waar.
 
Normaal gesproken kleur bij kleur ;-) gele dropveter aan de gele, etc :-)
 
770px-Naomi_cp_harness_pinout.jpg

Kun je zien welke knop op welke aansluiting komt bij het extra button loom. ff draadjes volgen en op de juiste knop pluggen.. Hopelijk helpt dit!
 
Back
Top