What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aanschaf Arcade kast

Anunaki":85e0udno said:
ik wil je nog wel waarschuwen voor deze hobby: voor je het weet heb je een 2e kast of meer

Nog altijd minder permanent als een tattoo ;)
 
Ab79":2xcny1yi said:
Anunaki":2xcny1yi said:
ik wil je nog wel waarschuwen voor deze hobby: voor je het weet heb je een 2e kast of meer

Hangt er vanaf of je een vriendin hebt thuis... De meesten hebben weinig met arcade kasten... :D
En dus mag je blij zijn als je er een in huis "mag"...
 
Goeie waarschuwingen!! En een keuze is altijd een goede keuze, als jij er maar gelukkig mee bent. We hebben niet veel grote ego's op dit forum :mrgreen: hoewel wel bij dlx/eddy uit de buurt blijven 😉
 
Psykick":2zf87qex said:
Ik wil niet gelijk als een hyena de gelegenheid pakken, maar ik doe het toch haha We hebben in het NGC nog een War Gods kast (Mortal Kombat, Killer Instinct variant), precies wat je zoekt denk ik. Deze zou sowieso de verkoop in gaan en was ik nog mee bezig om klaar te maken. Er gaat een zeer goede 25 inch monitor in en zit al een 2 player 6 button panel in. Ik heb als het goed is ook nog stickersets en een panel van Mortal Kombat. Deze is dus met alleen wat art aan te passen om te toveren naar een MK kast.

Ik kan als je dat wil dan een complete Hyperspin setup erin bouwen, maar dat kost me wel even een aantal weken, maar dan heb je ook wat! De kast zal dan compleet nagekeken en geprepareerd zijn.

Hij zal niet zo duur zijn als die van Jan, maar wel een heel stuk beter ;)

btw. deels ruilen met consolestuff is ook een optie, kan ik weer eens wat gaan verzamelen ;)

He has krijgt de jongen er dan ook cho aniki bij, want dan schrikt hij zich een ongeluk :mrgreen:
 
He has krijgt de jongen er dan ook cho aniki bij, want dan schrikt hij zich een ongeluk

Ik moest ff googlen maar ik hou wel van wacky games.
En ik ben hetero genoeg om het gewoon als spel te zien i.p.v. homo-erotisch festijn 😉
 
Anunaki":2xbojt3b said:
maar dat is pas 's avond, het NGC is 's middags al open
en een totale rit van 250 km van Langenboom - Zoetermeer - Boekel.. lekker stukkie tuffen.
 
Cageman":u9zdi2m7 said:
Anunaki":u9zdi2m7 said:
maar dat is pas 's avond, het NGC is 's middags al open
en een totale rit van 250 km van Langenboom - Zoetermeer - Boekel.. lekker stukkie tuffen.

Langeboom!!!! Had daar ooit een chicky!
 
Ik heb even twee kameraden gevraagd die ook in dit soort zaken geïnteresseerd zijn maar die hadden allebei al wat geplend en ze waren bang dat ze dan morgenavond niet meer fit genoeg waren om bier te drinken :?

Dus ik sla helaas over, ik vind het inderdaad te ver om alleen even op en neer te rijden. Wellicht de volgende keer :)
 
KErel,

Er zijn hier mensen die alles orgineel willen en mensen die alles via Emu's proberen te laten draaien. en een combinatie van die 2.
Dus we komen echt niet met fakkels achter je aan. 😉

Ik ben begonnen met een Gamefamily 3000 in 1, in een Candy Cab. Nu een Mame set in een Vewlix. als je maar lekker kan gamen.
 
Was het maar zo makkelijk dat je die kasten gewoon bij de MediaMarkt kon halen :P Lol

foto1mf.jpg
 
Back
Top