What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aankondiging nieuwe XBOX - Vanavond (21 mei) om 19:00

Jaja ben benieuwd :)

Ben sowieso meer XBOX fan, dan PS.....
 
Predictions:

- Naam: De Xbox.
- Een zwarte doos met een zwarte controller
- Wat dieper in gaan op hoe de controller lijkt op die van de 360, maar net iets beter blabla.
- Wat tech geneuzel (o.a. HDMI in en uit)
- Kinect 2 met een Dance Central/Kinect Adventures 2 trailer
- Kinect 2 tech demo waarom het veel beter is dan nu (...)
- Illumiroom tech demo
- Nieuwe Xbox Live (opnemen en delen van gameplay)
- Backwards compatible uit de clowd als je het spel nog hebt en kunt inladen
- Smartglass 2.0 als 2nd screen (tablet en smartphones)
- GPR5 teaser
- COD Ghosts en Fifa 14 trailers
- Exclusieve Battlefield 4 content
- Als uitsmijtertje Halo 5 teaser
- Q4, geen prijs, more to come at E3.
 
Ik heb nu al binnen 5 minuten het gevoel dat games een bijzaak worden op die nieuwe XBOX.
 
15 exclusives waarvan 8 nieuwe franchises...?
 
eerste indruk:
- wat een fantasieloos kastje
- veel te groot
- de naam Xbox one??? WTF... de naam verwijst naar de originele console...
- hetzelfde design controller (opnieuw niet te gebruiken voor fightgames?)
- waardeloze kinect wordt je door de strot geduwd
- MS laat weer eens zien dat ze geen 'cool company' zijn
- games zijn secundair
 
Jinxz":gfgqlbgg said:
eerste indruk:
- hetzelfde design controller (opnieuw niet te gebruiken voor fightgames?)

Is goed voor de verkoop van je fighting sticks joh Chris ;)

Moet voor de rest nog kijken, kom net thuis :(
 
Ken":2igmrsff said:
Predictions:

- Naam: De Xbox.
- Een zwarte doos met een zwarte controller
- Wat dieper in gaan op hoe de controller lijkt op die van de 360, maar net iets beter blabla.
- Wat tech geneuzel (o.a. HDMI in en uit)
- Kinect 2 met een Dance Central/Kinect Adventures 2 trailer
- Kinect 2 tech demo waarom het veel beter is dan nu (...)
- Illumiroom tech demo
- Nieuwe Xbox Live (opnemen en delen van gameplay)
- Backwards compatible uit de clowd als je het spel nog hebt en kunt inladen
- Smartglass 2.0 als 2nd screen (tablet en smartphones)
- GPR5 teaser
- COD Ghosts en Fifa 14 trailers
- Exclusieve Battlefield 4 content
- Als uitsmijtertje Halo 5 teaser
- Q4, geen prijs, more to come at E3.

Pretty much sums it up haha
 
Mooie voorspelling Ken :)

Ben niet weggeblazen door de one... maar ook niet door de ps4.

Moet wat meer info hebben over beiden, om een oordeel te geven.
 
Cageman":21zqvko1 said:
Must. Have.

:-)

Any comment from MS employees is not to be taken seriously. It's a bit like stockholm syndrome ;)

Just kidding cage.
 
zo, die is snel. geweldig. snel naar de kringloop om er 1 te halen.

weet je zolang er goeie games voor komen ben ik geintresseerd. Maar de vorm.
gaan we straks met de ps4 (in zelfde vorm) erbij weer torens bouwen?

6fede8e8_dumpert_ios_upload.jpg
 
Een apparaat dat dag en nacht naar je luistert en dat signaal over internet (kan) verzenden, waar teken ik in?

Wat een deceptie....
 
de games worden geshowed ergens tussen 10/11 juni.
De presentatie was goed zonder veel poespas, na 11 juni kun je pas echt oordelen of het nog gaat over games.
 
Back
Top