What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

360 'ring of death'

Je speelt een kwartier en je scherm crasht. Reset, je speelt 5 minuten en het beeld crasht weer. Reset en je ziet geen beeld, maar wel geluid, Reset, je ziet en hoort niets meer.

Wat de fuck heeft dat met een kabel te maken? Een kabel die plotseling naar de klote gaat en binnen een tijdsbestek van een half uur van halfgaar naar compleet gaar?

Mag je mij eens gaan vertellen wanneer je dat hebt meegemaakt.
 
Beetje raar dit dan....hoe kan een console nou verrot gaan door een verkeerde kabel? Dan is de hardware toch gewoon idioot in elkaar gezet????
 
Ik zou dit echt niet pikken en een dikke bad review schrijven over heel het voorval. Dat je je zo het bos in laat sturen zeg. Omfg daar waren ze bij mij niet mee weg gekomen geloof me!!! :evil:
 
Ken":193mlmex said:
Je speelt een kwartier en je scherm crasht. Reset, je speelt 5 minuten en het beeld crasht weer. Reset en je ziet geen beeld, maar wel geluid, Reset, je ziet en hoort niets meer.

Wat de fuck heeft dat met een kabel te maken? Een kabel die plotseling naar de klote gaat en binnen een tijdsbestek van een half uur van halfgaar naar compleet gaar?

Mag je mij eens gaan vertellen wanneer je dat hebt meegemaakt.

Crashes hebben niets te maken met 4 rode lampen. Als je 360 crashed dan zullen de 3 red lights snel genoeg volgen, geef het een dag of 3. Een 'normale' crash zal samengaan met knarsend geluid, en een chequered screen (allemaal vierkantjes in beeld). Dat is de voorportaal van de RLOD. Als je je 360 gefixt wilt hebben moet je gewoon tegen ze zeggen dat je 3 rode lampen hebt, en niets zeggen over 4. Vermeld ook meteen dat je drive gaar is.

360's zijn tijdbommen. De mijne werkte anderhalfjaar zonder ook maar 1x te crashen, op een zaterdagochtend deed ik hem aan en was ie total loss. Sorry maar dan is voor mij de fun weg.

Ik heb ook niet het idee dat dit gefixed gaat worden, het zit hem imo in het complete design van die apparaat. Elites gaan ook meer kapot dan iedere andere console. En Falcons ook.

360 heeft een leuk aanbod games, maar het apparaat zuigt ass.
 
Als ik dit allemaal lees ben ik toch erg tevreden met mijn keuze om mijn Xbox360 te verkopen nadat hij de 1e keer kapot ging.

Nu heb ik een PS3 en het speelt toch een stuk leuker als je niet het gevoel hebt dat iedere keer dat je het apparaat aanzet, het de laatste keer kan zijn.
 
Ja en als je de software onder de loep neemt valt het eigenlijk ook wel tegen.

CoD4 wordt gezien als GOTY, zowel offline als online. Die game is ook op de Ps3 en minstens zo goed (of beter, volgens IW)... ik heb in ieder geval minder lag dan op Live. Halo 3 vond ik zoals wellicht bekend tegenvallen, evenals Eternal Sonata (teruggebracht), Bioshock (zakte in het laatste kwart in) en Mass Effect (even geleend, slowdown hell). Die games hebben ook bijna allen iets gemeen...

Beste 360 exclusives vond ik PGR4 (zowat helemaal uitgespeeld), Ace Combat 6 en VF5 voor de online mode (hoewel nu al dood). Dat is vrij karig als we het over de zogenaamde beste lineup ooit hebben. Dan lijkt er voor 2008 nog niet echt veel aan te komen; Too Human, Halo Wars, Fable 2.. niet echt mijn ding. Ook NG2 ziet er tot zover uit als NG1.5, en ben zelf toch al meer van de DMC. Welke First party ontwikkelstudios hebben ze eigenlijk (nog)?

Het lijkt een beetje op het Dreamcast scenario, 1 of 2 sterke jaren en dan opeens is het over en sluiten. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat MS met dit soft en hardware vooruitzicht deze voorsprong houdt. Ze betalen nu de tol voor alle RROD's, immers, de console is nu 2 jaar op de markt en de eerste pakweg 10 miljoen waren faulty en die zullen het nu toch echt gaan begeven.
 
Back
Top