lorre001
Puzzle Mastermind
in mijn naomi cab zit een 31hz monitor en die zou ik graag willen aansluiten op mn pc zodat ik daar HS op kan laten draaien. Nu heb ik mn oude videokaart geprobeerd, daarmee krijg ik geen goed beeld en ook met de arcadevga lukt me het niet.
is er nog iets op de markt wat het signaal wel goed kan omzetten?
bij voorbaat dank!
is er nog iets op de markt wat het signaal wel goed kan omzetten?
bij voorbaat dank!