What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

31hz monitor en pc

lorre001

Puzzle Mastermind
Joined
Mar 13, 2013
Messages
460
Reaction score
0
Location
Groningen, Netherlands
in mijn naomi cab zit een 31hz monitor en die zou ik graag willen aansluiten op mn pc zodat ik daar HS op kan laten draaien. Nu heb ik mn oude videokaart geprobeerd, daarmee krijg ik geen goed beeld en ook met de arcadevga lukt me het niet.

is er nog iets op de markt wat het signaal wel goed kan omzetten?
bij voorbaat dank!
 
Een standaard videokaart levert gewoon een 31khz signaal. De monitor moet dat aankunnen. Zet je PC wel in 640x480, want dat is wat de CRT aan resolutie aankan. Maak anders even een foto van hoe het eruit ziet?
 
van alles geprobeerd maar 'gewoon' resolutie aanpassen heb ik niet aangedacht. het werkt nu. bedankt voor de hulp, weer een stapje verder met het hyperspin project.
 
Back
Top