A
Anonymous
Guest
Ratson":29q2tj1n said:Ik had op R-Type ook 18.890 ipv 18.870,maar ondanks die 20 punten ben ik nog steeds lager geranked als mijn meissie.
Eg balen voor je.
Ratson":29q2tj1n said:Ik had op R-Type ook 18.890 ipv 18.870,maar ondanks die 20 punten ben ik nog steeds lager geranked als mijn meissie.
Ken":14a9ix44 said:Die herpes ZANAC en Star Soldier hebben een hogere notering van Ken mooi in de weg gezeten. Ouwe rommel! :evil:
*wink wink nudge nudge*S913":299rvzwu said:Heb je toevallig ook de totale einduitslag?
ne0":vgogzzic said:Schiet me nu te binnen, je hebt volgende keer echt een typ-geit nodig voor de scores en berekening ronnie, heb je flink zien zweten in je kantoortje![]()
:lol:rklok":zg18ko19 said:ne0":zg18ko19 said:Schiet me nu te binnen, je hebt volgende keer echt een typ-geit nodig voor de scores en berekening ronnie, heb je flink zien zweten in je kantoortje![]()
Is dat een vrijwillige aanmelding ???
ZiEk":e0lne0wv said:Zo tweede en derde plek waren echt close bijna net zo close als laatste en ene laatste.