What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2D SHMUP EVENT 2009 !!

Het was echt heel vet. Leuke mensen, relaxte sfeer, veel gelachen en het event zelf was van zeer professionele kwaliteit, met de scheidsrechters en de posters boven de tv's enzovoorts. Voor mij een dag om niet meer te vergeten. Ik heb echt genoten :D Bedankt!
 
rklok":2wnk6q4w said:
S913":2wnk6q4w said:
Jup, die was inderdaad super ... Maar ook met Esp-nogwat was niets mis! Ik ben erg bang dat ik hier een verslaving voel opkomen ... :roll:

Maar die dragon game in de lounge was ook leuk, welke was dat?

DragonBlaze van Psykyo...

(is te koop overigens voor 135 euro)

DragonBlaze is verkocht...
 
Zekers! :) Mijn vrouw begon alweer bedenkelijk te kijken toen ik haar een paar YouTuubjes liet zien ... :lol:
 
over de organisatie heb ik hetzelfde te zeggen als de andere in de topic top! heb erg genoten eergisteren .ook erg mooie winkel

Somige games ik dacht erg goed zal gaan faalde ik enorm(thunderforce 3 en pulstar) .Maar andere ik dacht enorm zal falen gingen juist erg goed op de arcade cab .Ook vond ik het handig op de plaatje van de controller onderstondent waar alle knopen voor waren.Aardig wat van de games speelde ik het voor het eerst

ik kwam pas de dag ervoor erachter dit was .Anders had ik wel meer getraint ervoor(2 uur getraint van 12 tot 2 uur snachts) .Ik zorg voor de volgende keer meer uitgerust ben en meer getraint heb.Wel had ik het gevoel door de moeiigheid een positief effect op de prestaties van de arcade shooters had .toch had ik nooit gedacht ik 5de zal eindige

ik ben ook erg benieuwd naar de uiteindelijke score lijst per game.Tijdens het spelen van gradius had ik gevoel het opgenomen werd zelf ben ik ook benieuwd naar dit matriaal en de aflevering
 
rklok.nl, toch eens even kijken 😉

Top Ronnie, beetje extra naamsbekendheid is nooit weg.
 
En niet te vergeten wat free advertising voor je shop 😉
Toch wel grappig dat die ene,effe zijn naam kwijt,gameking niet eens wist wat shmup is.Man die gasten hebben echt te weinig tijd om te gamen.
Ik weet nog goed dat ik de eerste uitgave van Power unlimited kocht,toen het te commercieel en niet neutraal genoeg meer was ben ik afgehaakt.
 
Ziet er uit alsof het heel gezellig was, jammer dat ik al lang iets in de planning had. Volgend jaar maar een gaatje vrij houden in de agenda..
 
Ja, Wel leuk om te zien. ....Godver! Met Sengoku Blade 'Arcade' had ik 244.000 ipv 24.400. :evil:

Ik weet het, Achteraf gezeik en verandert niets aan de totale score maar toch. :P
 
Wow! Zitten een paar verrassende results bij : 2 x eerste! (Ok, 1 keer gedeeld).

/me is best wel trots :)

Heb je toevallig ook de totale einduitslag?
 
goatboy":131ragay said:
Ja, Wel leuk om te zien. ....Godver! Met Sengoku Blade 'Arcade' had ik 244.000 ipv 24.400. :evil:

Ik weet het, Achteraf gezeik en verandert niets aan de totale score maar toch. :P
Was je nog steeds 3'de geweest dus maakt idd niks uit :)
 
Ik had op R-Type ook 18.890 ipv 18.870,maar ondanks die 20 punten ben ik nog steeds lager geranked als mijn meissie.
 
Die herpes ZANAC en Star Soldier hebben een hogere notering van Ken mooi in de weg gezeten. Ouwe rommel! :evil:
 
Back
Top