A
Anonymous
Guest
Ronnie en Marc (en de rest van het SHMUP team), bedankt voor de geweldige dag die ik heb gehad. Het was echt professioneel georganiseerd, en het was erg leuk om de zoveel verschillende SHMUP's op allerlei consoles te kunnen spelen (behalve de MSX, wat een ***** console met die controller voor baby handjes :x ) en om zoveel SHMUP liefhebbers te ontmoeten.
Chapeau
Volgend jaar wel wat meer oefenen voor een hogere plaats in de ranglijst. :shock:
Oh ja, houd ons a.u.b. op de hoogte van de datum van de Gamekings uitzending.
Chapeau
Volgend jaar wel wat meer oefenen voor een hogere plaats in de ranglijst. :shock:
Oh ja, houd ons a.u.b. op de hoogte van de datum van de Gamekings uitzending.