mooi same here!R2-2D":3nb9u21p said:Gelukkig wel..
:lol: Dat noem ik fighting spirit!Ken":1qf0ls1a said:Ik sla jullie allemaal helemaal de tering.
Net wel wat problemen op Xbox Live tegengekomen, zoals de levensbalken die niet werken en het geluid dat vaak wegvalt.
Voor de rest is het echt een topgame, erg cool gedaan.
Ken":1i6anfau said:Net wel wat problemen op Xbox Live tegengekomen, zoals de levensbalken die niet werken en het geluid dat vaak wegvalt.
Voor de rest is het echt een topgame, erg cool gedaan.
Gewoon kopen en spelen met een Hori stick!Gameholic":2paon9bp said:Als ik het zo zie hebben de meeste leden hier de 360-versie? Ik zit nog even te twijfelen want de PS3-controller speelt stukken fijner ..
http://shop.ebay.nl/items/__sega-usb_W0 ... 286.c0.m14Gameholic":u936kvnl said:Als ik het zo zie hebben de meeste leden hier de 360-versie? Ik zit nog even te twijfelen want de PS3-controller speelt stukken fijner ..
De groene d-pad is zeker stukken beter, maar... stick is the way to go zeggen wij. Blijven oefenen en dan zul je zien dat de stick de beste optie is!
Wat mij betreft kan ik vanavond wel of we spreken eens wat af met meerdere mensen hieroR2-2D":3l8kpw7n said:Gaan er nog mensen online ?
Ik heb wel zin om 's avonds een paar potjes te spelen.
Mijn gamertag : R22D1