trailblazer800":1as2n29n said:Is dit niet gewoon gaylordstar met een bosje losgekomen schaamhaar aan zn lip?
Maar wat een f#kking prijzen joh, schandelijk. Ik laat deze ff over gaan...
Edit: Ronnie, waarom kunnen wij niet direct betsellen bij dit soort knakkers? Kun je evt. met een FPO adres werken? Ik heb ooit iets groots uit de VS besteld en dat naar een FPO in Duitsland laten verschepen (en nee het was geen realdoll).
Ken":2t8vnfgh said:Ga toch niet in discussie Ronnie, dan halen ze het toch lekker zelf uit Japan. Veel succes ermee zou ik zeggen voor die paar euro winst.
Ken":3es5hvli said:Ga toch niet in discussie Ronnie, dan halen ze het toch lekker zelf uit Japan. Veel succes ermee zou ik zeggen voor die paar euro winst.
trailblazer800":17uzkt3b said:Er zijn meerdere wegen die naar Japan leiden... Gaat erom welke afslag je neemt en hoe scherp de bocht vervolgens is. En als je die kunt afsnijden via HK...
Paar euro p.p., x tig is al snel....![]()
voor die prijs?rklok":37nrp21m said:even voor mijn duidelijkheid; niemand heeft dus nog interesse?