What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2 photoplays en 1 slots kast.(met werk aan!!)

ProphetX

Button Masher
Hallo,

Bij deze verkoop ik ook men 3 andere toestellen,2photoplays en 1 slots
Ik ga heel eerlijk zijn....,de slots werkte perfect voor een jaar of 2...,nu start hij op maar er komt "ram error" op...,ik heb er allemaal totaal geen verstand van....,en om constant iemand naar hier te laten komen...,heb ik er geen plezier meer aan...,eens het gemaakt is...,ben je bang om het toestel terug op te starten...,vandaar dat alles buiten vliegt :oops:
Wat betreft die photoplays,beiden zijn ze "herstelt" geweest,werkten terug perfect...,vorige week wilde ik eentje opstarten....,en die bevriest terug,dus...,start op,geen probleem....,maar dan kan je terug niets meer doen.
Dus het zijn 3 kasten met werk aan...,het kan iets kleins zijn...,het kan iets ernstiger zijn,ik heb er totaal geen benul van...
Dus,doe een goed bod...,en je mag ze allemaal komen halen :idea:

0tcf.jpg

kmwq.jpg

vsnl.jpg

irua.jpg


Vraagprijs ; geen flauw gedacht,als je ze alle 3 komt halen =>350 :?: ,gewoon bieden anders....,voor die slots (toen hij nog werkte tenminste heb ik 250¬ betaald...,nu werkt hij niet...,dus reken ik op 150),en die photoplays...voor die 1 heb ik 150¬ betaald en die andere 250¬...,maar beiden werken als ze zin hebben....(meestal niet),dus reken ik 100¬ per kast?

mvg
 
Back
Top