What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

100 Yen munten gezocht

Anunaki

Shmup Veteran
Joined
Nov 3, 2012
Messages
1,157
Reaction score
1
Location
Spijkenisse
Hi,

Ik zoek 100 yen munten voor mijn NAC aangezien sommige games geen freeplay hebben.

Iemand?
 
Ik ken een vrouw (op leeftijd), die 100 yen munten te koop heeft. Enige nadeel is dat ze niet wil verzenden maar met het openbaar vervoer heel Nederland rondcrosst om af te spreken op een station. Is ook makkelijk, maar je moet het wel goed afspreken.

Als je van tevoren aangeeft hoeveel, is het geen enkel probleem volgens mij.

Mocht je geinteresseerd zijn, pm dan ff, krijg je haar mail adres. Hele vriendelijke dame :)
 
sombetzki":1pmfl9w7 said:
Ik ken een vrouw (op leeftijd), die 100 yen munten te koop heeft. Enige nadeel is dat ze niet wil verzenden maar met het openbaar vervoer heel Nederland rondcrosst om af te spreken op een station. Is ook makkelijk, maar je moet het wel goed afspreken.

Als je van tevoren aangeeft hoeveel, is het geen enkel probleem volgens mij.

Mocht je geinteresseerd zijn, pm dan ff, krijg je haar mail adres. Hele vriendelijke dame :)

:roll:
 
Dat moet dan wel de meest bizarre transactie ooit zijn :mrgreen:
 
Tsja, kan dr niet meer van maken mensen... k zag 100 yen op marktplaats te koop en zo ging het balletje aan t rollen. Voor k weet stond ik op CS Groningen muntjes te kopen :P

K zal haar ff mailen dat er geinteresseerden zijn en dan pm ik jullie ook wel
 
Whahahahahaha Anton Whahahahahaha
Sorry meer kan ik er niet van zeggen :mrgreen:

Oh en die reactie van Rudie;
Pm mij ook maar even haar details

Klinkt niet alsof jij muntjes bij haar gaat kopen :mrgreen:
 
Ik moet ook nog een paar muntjes maar ik vind het zielig om zo'n mevrouw zo ver te laten reizen :P
 
sombetzki":16w16y65 said:
Misschien moet ik er wel een group buy van maken... kan k haar nog een x zien
:D
fancy naam voor een gangbang ;)
 
715d1348219178-2012-what-my-chances-interview-not-sure-if-serious.png
 
Als het hier om een 100 Yen dame groupbuy gaat, ben ik ook geïnteresseerd. Ik heb wel een stapeltje muntjes, maar zou er graag wat meer willen hebben.
 
ik wil ook, maar sluit nog niet helemaal uit dat het hier noordelijke humor betreft :mrgreen: :mrgreen:
 
het klinkt inderdaad een beetje bezopen en het helpt ook niet echt dat het verhaal bij zki vandaan komt :P
toch is het waar, tenzij ie mij destijds ook voor de gek heeft gehouden.
 
Even voor de duidelijkheid, ik ben serieus. Is er ook interesse in 50 yen muntjes?
Ik wil ze zelf nl wel voor mijn Ambo kast.

Heb haar gemaild, is even afwachten nu.

Houd jullie op de hoogte!
 
Back
Top