What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ElPancho

    ESPGALUDA xbox360 3e hands

    Je weet hoop ik dat de versie die niet uit de LE komt wèl regio-vrij is?
  2. ElPancho

    Gratis hardware op te halen.

    ... (verkeerde topic)
  3. ElPancho

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ben ik er ook.
  4. ElPancho

    PS4 topic

    Leuke 2600 knipoog :) Al heeft het design vd PS4 niets meer nodig, is imvho 1 vd mooiste apparaten ooit.
  5. ElPancho

    NGC Event II: Out of Space!

    nxt time ben ik er weer bij, gelukkig niet veel gemist zie ik al *hoofdkussen pakt om fuuuuuuck in te schreeuwen*
  6. ElPancho

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wonderboy is een topper van een platformer, moet je proberen En das niet repetatief zit gewoon een hele toffe flow in, dat is het. :) Wonderboy is imo ook echt een game voor stick en knoppen is veel minder met een pad. Mooie aanwinst !
  7. ElPancho

    Zelda: A Link Between Worlds.

    Krijg hem volgende week samen met Mario World 3D maar wat ik er van gezien heb ga ik het erg goed vinden. Ben benieuwd naar de dungeons. Lttp staat in mijn top 10 ever.
  8. ElPancho

    Feedback

    +1 voor DaDude, voor wat PS3 spellen
  9. ElPancho

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Wiseguy, Hotel, Magnum PI, Happy Days, Mattlock, Mathew Star ..... aan de buis gekluisterd idd.
  10. ElPancho

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Zou goed kunnen, ik kom er al mijn hele leven. Mijn opa was vroeger de vuurtorenwachter op de Brandaris. Heb er als kind veel gespeeld in die vuurtoren. En cranberries scoren natuurlijk, zolders vol hadden we :) Mooie tijd was het. Cupido, ook bekend, leuk hoor.
  11. ElPancho

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom man, zelf 50% Schylger (West)
  12. ElPancho

    Darius cabinet

    hhhnnnggggggg, wat zou ik graag een creditje wegspelen niet normaal meer.
  13. ElPancho

    Akihabara shop

    Drama geworden die toko, ik ben helemaal done met ze.
  14. ElPancho

    Beau weg van het forum?

    Viel mij ook al een hele tijd op. Gebeurt vaker, neemt niet weg dat ik het jammer vind, prima gozer was het.
  15. ElPancho

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Hier ook: een PSVita, ding was zo goedkoop (169 + Disney Pack en 2 keer 8Gb kaart) en met alle PSN+ meuk die ik al had ervoor en de remote play voor de 4 die er aankomt leek me het een leuke aanwinst.
  16. ElPancho

    NeoGeo Arcade stick voor PC/PS3

    Ik heb interesse in Motorstorm Pacific Rift en Motorstorm Apocalypse. @ Jinxz, Volgens mij heb ik Uncharted 1 dubbel ....
  17. ElPancho

    GTA V

    Ik kan wel zeggen dat ik atm zo verslaafd ben dat ik acuut een nwe ps3 zou halen mocht mij dat overkomen *knocks on wood*
  18. ElPancho

    GTA V

    Zijn er nog Nozomiers online of is de hype al een beetje over? Zelf vermaak ik me vrij aardig online, een uur of 10 per dag afgelopen weekend zelfs .... Een van de leukste races vind ik Down the Drain en de missions met crewmembers, daar zitten ook hele leuke tussen. Ook nog wel wat bugs...
  19. ElPancho

    Grappige video's topic

    s0d9d-cdxhk
  20. ElPancho

    Happy Birthday studentzki

    Gefeliciteerd !
Back
Top