What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ElPancho

    Interest check: Custom Balltops.

    Is de afbeelding in relief gedaan en irriteert dat niet? Ben gladde ballen :joke here: gewend. Anyway voor die 5 euro wil ik het wel proberen, een roze graag, Cave.
  2. ElPancho

    Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

    De pcb compenseert het geheel heel aardig ! ;)
  3. ElPancho

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    En Destiny al gespeeld? Heb er zelf nu een dag en een nacht opzitten. Straks weer verder :)
  4. ElPancho

    NeoGeo mvs1fz ombouwen tot console

    Op de edge connector komen (oa) 5V en 12V binnen, gaat het geluid eruit en daar zijn ook ground punten, maar mss snap ik snap het probleem niet?
  5. ElPancho

    O O O O Otaku container #3

    Nog steeds veel lol met die AW en benches die er voor mij tussen stonden, thx again Eric!
  6. ElPancho

    Feedback

    Relaxte deal met sombetzki +1 voor hem.
  7. ElPancho

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    Kan ik je niet mee helpen. De alles in 1 mame-box die ik heb staat op 15 Khz ingesteld en hangt aan een 15 Khz monitor. Voor de rest geen mame(-kennis) hier, alleen pcb's en die zijn pnp :)
  8. ElPancho

    GEZOCHT scherpe 29 (of 28) arcade crt voor in mijn cabinet

    Het verschil tussen 15 en 31 Khz bepaal je zelf door jezelf de volgende vraag te stellen: Hoe dicht moet het beeld bij het originele spel/cab staan? Ben ik een purist wat dat aangaat of maakt me dat niets uit? Indien A, ik ben een purist wat het beeld aangaat, 99% vd jamma-spellen is 15Khz...
  9. ElPancho

    XB1 garantie en pricing

    Dank nog voor je uitleg, Dayo !
  10. ElPancho

    XB1 garantie en pricing

    Zo te zien heeft de XboxOne niet een eigen topic, ik stel mijn vraag hier even, mss dat mensen het weten. Als ik komend weekend een XboxOne in Duitsland koop hoe zit het dan met de garantie, geldt die ook in Nederland? Als ik online wil gaan kan dat met een import XboxOne in Nederland op dit...
  11. ElPancho

    PC Shmups, welke arcade stick?

    Bepaalde topspelers bewijzen keer op keer dat dit niet helegaar klopt.
  12. ElPancho

    Grappige plaatjes topic

    "het is zo een dag" :D http://nos.nl/wk2014/artikel/660778-ora ... -lijn.html
  13. ElPancho

    Grappige plaatjes topic

  14. ElPancho

    Prijzen rijzen de pan uit...

    Alleen tanken en eten doe ik (voorlopig) nog in Nederland. Voor de rest worden alleen Duitsland en Luxemburg wijzer van mijn bad habits. Back on topic: Zoek nog een paar titels voor de saturn collectie en zag idd dat die prijzen behoorlijk aan het stijgen zijn. Geen idee van de oorzaak.
  15. ElPancho

    Prijzen rijzen de pan uit...

    Zolang je niet tankt, rookt, drank koopt of eet is het best te doen idd.
  16. ElPancho

    E3 juni 2014

    Ik wow aardig op de trailer van Witcher 3 ... En (hi Ken) Uncharted 4 En keep it up Beau met het nieuws :)
  17. ElPancho

    Gefeliciteerd dexx

    broeva haro!
  18. ElPancho

    Watch Dogs

    NFS te kort gespeeld om er echt iets van te vinden. Wat ik me herinner is prima beeld en goed gevoel van snelheid ook wat gedoe met een verhaallijn wat van mij niet had gehoeven. Al met al zou ik liever MK8 hebben atm. Murdered lijkt me ook wel wat, benieuwd wat je er straks van vindt.
  19. ElPancho

    Watch Dogs

    Had donderdag 5 uur in de game zitten en dacht wel genoeg gezien te hebben om een mening te geven. Nu ik wat verderop ben moet ik constateren dat ik wat te snel geoordeeld heb. In Act II komt de game aardig los. In de plot en ook in de missies. Eindelijk ook meer fysiek inbreken \0/. Erg leuk...
Back
Top