What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom! :)
  2. D

    Sombetzki's 3D Print topic

    Zeer cool! En leuk om te lezen over ervaringen met een 3d printer.
  3. D

    Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

    Congrats!
  4. D

    Tankstation/winkelcentrum in Frankrijk

    Nice! Welke plaats was het?
  5. D

    Verkocht! Sony PVM 2730QM monitoren (2,5 stuks)

    Ik ben geinteresseerd in een scherm met speakers en tafeltje.
  6. D

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    Goed werk!
  7. D

    Sky3ds review

    Bedankt voor de info :)
  8. D

    Akuma's Gameroom

    Je kan een vewlix-verhuisfeestje geven ;)
  9. D

    STNGC (98,7% klaar!)

    Oe een rode Naomi?
  10. D

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Lol Maar wie houdt er nou niet van tetris. Met z'n vieren op de Wii is ook geweldig trouwens.
  11. D

    Isopropyl alcohol

    +1 Kruitvat
  12. D

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Nog een paar uurtjes :D
  13. D

    PVM: welke speakers zijn goed om te gebruiken?

    Zo lang je het geluid niet hard zet kan je alle speakers erop aansluiten. Verder is 4ohm moeilijker voor de versterker dan 8ohm, bij 4 ohm wordt hij heter. En het is veiliger om zwakke speakers (qua wattage) op een sterke versterker aan te sluiten dan andersom...
  14. D

    Daytona USA High Scores Topic

    TA lijkt me logischer, want dan zijn de omstandigheden voor iedereen hetzelfde en kan je de tijden vergelijken. Arcade heeft wat randomness volgens mij.
  15. D

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Cool! Ik kom ook en neem weer 5 mensen mee, waarvan 1 dochtertje van vriend die zo graag weer wilde komen :)
  16. D

    STNGC (98,7% klaar!)

    Very nice! Psykick kan in die toekomstige keuken zijn hamburgers klaarmaken ;)
  17. D

    Game Castle Open Dagen Januari 2015

    Nice, volgend jaar maar eens rijden naar Rijen
  18. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Het was weer een super event! Organisatoren bedankt, Hassan bedankt voor het goede eten weer :) And thank you for playing!
  19. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Nog maar 1 nachtje slapen :lol:
Back
Top