What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Laatst gespeelde Retro titel?

    Ik ben momenteel bezig met The Legend of Zelda: A Link to the Past :)
  2. Rano

    Halo 3

    Ik ben het ook zwaar met je oneens :D Ik vind het de mooiste Xbox (360) mod tot nu toe. Damn!
  3. Rano

    Halo 3

    Echt, ik kijk zo uit naar deze titel. Ik hoop zo dat dit de perfecte mix van Halo 1 en 2 wordt.
  4. Rano

    Ace Combat 6

    Vet! Dat lijkt me eerlijk gezegd een van de leukste dingen van deze game :D
  5. Rano

    Ace Combat 6

    Nog een keer gespeeld. Ik kijk echt uit naar deze titel. Mijn laatste Ace Combat was deel 4 voor de PS2. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in die titel ook moest opstijgen en landen. Weet iemand of dit zo was? Op een of andere manier vind ik opstijgen en landen zo gruwlijk in een flight spel.
  6. Rano

    Mario Galaxy

    De US versie bedoel je? Want de EU versie heeft toch nog geen releasedate meegekregen of wel?
  7. Rano

    Mario Galaxy

    Ik heb besloten om vanaf nu geen Super Mario Galaxy footage ga bekijken. Ik wil alles voor het eerst zien op het moment dat ik het spel voor het eerst in de Wii stop. Maar van wat ik gezien heb, damn, het ziet er zo tof uit. Die hele stijl. In de demo walkthroughs op GameTrailers zijn ook...
  8. Rano

    Ace Combat 6

    Demo gespeeld. Maaaah! Wat een vette demo. Echt een gruwlijk moment met die raketten. Ik had echt zoiets van WTF gebeurd hier.
  9. Rano

    Zucht...E3...

    De persconferentie van Microsoft stelde een beetje teleur. Op Viva Pinata: Party Animals na, geen nieuwe aankondigingen. Wel een hele vette line-up voor het najaar: Grand Theft Auto IV Devil May Cry 4 Ace Combat 6 Assasin's Creed Project Gotham Racing 4 Halo 3 Blue Dragon Lost Odyssey Call of...
  10. Rano

    Wij zijn in het verkeerde land geboren :(

    Ik neem aan dat deze collectie niet in het Engels is. :(
  11. Rano

    Wij zijn in het verkeerde land geboren :(

    Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid: Portable Ops The Document of MGS2 Metal Gear Saga 6.900 Yen.. 42 Euro.. Pff.. :cry:
  12. Rano

    Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

    Jammer van Golden Axe. Is dat deel 2? Of is de arcadeversie gewoon heel anders? Ik had deel 1 op de MD en de PC, die zag er toch iets minder gedetailleerd uit.
  13. Rano

    Winning Eleven 11 / PES 2008 (screens)

    Vet hoor! PES gaat gewoon weer rulen. Waarschijnlijk de eerste goede next-gen PES :roll:
  14. Rano

    Colin Mc Rae Dirt

    Het tweede circuit met de Lancer is anders heel lekker hoor :9
  15. Rano

    [18+ / NSFW] WTF is dit voor Japanse show?!

    Aha :lol: Ik dacht al..
  16. Rano

    Forza Motorsport 2

    Ik had deze auto voor 350.000 credits gekocht: Weg gedaan voor 600.000. Nu ik 2.500.000 credits heb, heb ik best wel spijt. Want ik ben hem niet weer op de Auction House tegen gekomen. Vette Akira wagen :)
  17. Rano

    Forza Motorsport 2

    Mijn eerste creatie :p
  18. Rano

    Forza Motorsport 2

    OMFG!!!!!
  19. Rano

    Forza Motorsport 2

    Forza 2 ligt in de winkels. Ik heb hem zelf nu een paar keer gespeeld. Wat een toffe game is dit. Hier gaan uren in zitten 8) Ik ben helemaal in mijn element met het ontwerpen van vette custom designs!
  20. Rano

    Devil May Cry 4 en MGS4 naar 2008

    Pff. Eerst komt, eerst maalt he? :P
Back
Top