What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. paragonbelial

    Te koop of ruil Ecco the Dolphin Boxset compleet

    Had mijn verwachtingen al bijgesteld n.a.v. jullie feedback. $275 ex. shipping. Had 'm voor $499 Buy it now or best offer er op staan. Hij heeft er maar 4 uur opgestaan en ik vond het wel prima zo. Ik word al gestalkt door een Fransman die wil dat ik de koop ongedaan maak en aan hem verkoop...
  2. paragonbelial

    Blue Elf 2 309-in1

    Nah, tis echt bedoeld als "eerste begin" om wat van mijn oude faves in de cab te hebben. Ben wat dat betreft ook wel iemand die uiteindelijk dingen origineel wil hebben (download nooit shit).
  3. paragonbelial

    Blue Elf 2 309-in1

    Ik laat jullie snel weten hoe ik hem vind bevallen. Het gaat mij echt om de oude shmups, oudere Neo en CPS1 spul. Dat zag er op Youtube best goed uit (filmpjes van de Blue Elf versies). Al zijn er maar 10 die goed spelen dan vind ik het voor nu even prima. Als ik het écht niet trek dan laat ik...
  4. paragonbelial

    Dodonpachi Daifukatsu/Resurrection naar Europa!

    Damn, Otomedius ziet er gaaf uit! Toch maar eens kijken voor een Japanse XB360.
  5. paragonbelial

    Dodonpachi Daifukatsu/Resurrection naar Europa!

    Hier idem. Mijn Xbox niet bij de hand dus ik moet even wachten tot ik kan spelen. Erg benieuwd!
  6. paragonbelial

    Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

    Wow, erg strak. De pics zijn ook heel gaaf...krijg een beetje een Ferrari-under-the-hood fotoreportage gevoel, uit zo'n autoporno blad :p
  7. paragonbelial

    Zpeakabonk's little gameroom

    Coole room en verzameling. Licht spreekt me ook aan. En die tated LCD met Ikaruga is erg cool!
  8. paragonbelial

    Atomiswave vragen

    Ik stuur je een PM
  9. paragonbelial

    Blue Elf 2 309-in1

    Ik heb wat gelezen op verschillende fora en het is duidelijk geen spul voor puristen maar ik vind het al prima als er 10 leuke speelbare games zijn die het goed doen, om te beginnen. Deze week ga ik mijn (old)Astro ophalen bij Ronnie dus ik heb alvast zo'n Blue Elf 2 besteld. Paar newbvraagjes...
  10. paragonbelial

    ----------

    Blij om dat te horen!
  11. paragonbelial

    Te koop of ruil Ecco the Dolphin Boxset compleet

    Dat bedoel ik. Hij gaat gewoon naar Ebay zoals hij is en dan zien we wel. Bedankt voor jullie input, mannen. Mocht er iemand alsnog geïnteresseerd zijn dan hoor ik het graag.
  12. paragonbelial

    Te koop of ruil Ecco the Dolphin Boxset compleet

    Dat zou ik kunnen doen als ik een stickertje had. Een stickertje dat een paar honderd euro waard is....Druist wel een beetje tegen mijn principes in. Het opnieuw lijmen van de deksel is nergens zichtbaar., overigens. Zal eens kijken of ik er op Ebay iets mee kan.
  13. paragonbelial

    Te koop of ruil Ecco the Dolphin Boxset compleet

    Goede feedback. Ik zag de PCB's al binnen stromen :( hehe. Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft.
  14. paragonbelial

    Arcadia

    Beatmaster, je hebt een PM :)
  15. paragonbelial

    ----------

    Shit man. Hopelijk is het iets kleins. Origineel maken en alle connecties dubbelchecken en dan fingers crossed.
  16. paragonbelial

    ----------

    I stand corrected, zo zie je maar weer, zelfs system16.com is niet 100% correct. Heb je bios settings moeten aanpassen/ kun je die ueberhaupt aanpassen? Gruwelijk mooie beelden en cabs, trouwens!
  17. paragonbelial

    ----------

    Ik lees overal dat de Type-X tot max. P4 2.8Ghz gaat . Ik vermoed dat de 400Mhz FSB geen 3Ghz ondersteunt omdat je met een max multiplyer van 7 te maken hebt.
  18. paragonbelial

    Te koop of ruil Ecco the Dolphin Boxset compleet

    Snap ik. Maar de prijs is wat een evt. koper en ik uiteindelijk overeen komen. Als ik een harde vraagprijs had dan had ik het er wel bij gezet. Het is afhankelijk of iemand serieus interesse heeft, zo werkt dat meestal met verzamelitems. Ne0 droeg een goed punt aan dus ik leg het graag nog wat...
  19. paragonbelial

    Atomiswave vragen

    Klinkt goed! Ben benieuwd.
Back
Top