What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    scanline generator SLG-3000

    Yep, dacht hem misschien nodig te hebben voor de 60 in 1. Neem even aan dat dit bordje op VGA niets doet met scanlines :?
  2. C

    scanline generator SLG-3000

    Interessant stukje hardware: http://www.zurborg.info/ De resultaten zijn veelbelovend. Kan zo snel geen prijs vinden.
  3. C

    [TKG] MVS kabelboom

    zo, das it snel geregeld! Met dan aan Hasan.
  4. C

    [TKG] MVS kabelboom

    Mijn eerste echte MVS PCB is binnen :D Nu nog een connector met kabelboom. Wie heeft er één over of weet waar ik die kan kopen?
  5. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    Zo, het meeste spul is weg, De koper van de 32" VGA ging na het zien van scanlines op de JVC toch met dat exemplaar naar huis. De Hantarex EQ blijft tot na mijn vakantie gereserveerd staan voor Cageman. De 32"VGA monitoren blijven dan over. Wie voor dit bijzondere setje :?: Doe en bod :!:
  6. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    Gereserveerd: 1x Polo + 1x JVC 1x Polo 1x Hantarex tot einde week 2x 32" VGA tot woensdag. Blijft over een super gave 15Khz JVC
  7. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    foto's: http://extend.demon.nl/arcade/sale/Polo-25-Star/index.html
  8. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    Kick :) Er staan nog twee mooie JVC's te wachten op een nieuwe eigenaar. Helpt het als ik zorg voor de SCART <> RGB-BNC kabel? Binnenkort heb ik ook twee zgan. Hantarex Polo 25 Star monitoren te koop! Deze zijn tri-sync uitgevoerd 8)
  9. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    De hantarexen zijn verkocht! De JVC's zijn nog mooier mannen. Doe een bod op de set!
  10. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    Heb eerlijk gezegd geen idee :oops: Heb dat soort cabs nog nooit van dichtbij gezien. De maten van de beeldbuis ophanging zullen vrijwel zeker overeenkomen (29" == 29"). Maar voor de rest zal het zeker geen plug-n-play zijn. Nadeel van de JVC is denk ik wel het aansluitingspaneel aan de...
  11. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    Een aantal goede vragen van een member: Zowel de Hantarex als de JVC zal geschikt zijn voor de oudere 15Khz consoles. Het gaat erom dat je de juiste verloopkabel maakt/koopt. Zo heb ik een VGA>subd9 gemaakt voor de Hantarex, en een VGA>BNC voor de JVC. Beide werken daarmee op mijn MAME met...
  12. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    thanks Hasan :) "alles in 1 koop" niet wat voor jou ? De 29"s kunnen mooi in een naomi cab voor members die voor 15KHz willen gaan. Was mijn eerste idee, vandaar de interesse in een cab van jou. Helaas te weinig tijd en ruimte :(
  13. C

    [TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)

    2x Philips Fimi PID 32" 16:9 VGA/sVGA (31-38KHz) =========================== In zeer goede staat verkerende monitoren met VGA aansluiting. (Service)-menu via meegeleverde minipc. Prima inzetbaar als grootbeeld monitor voor VGA devices/consoles. De link met wat foto's en PDF-specsheets...
  14. C

    [TK] New Astro City CP, 2L12B

    Nope, is net betaald (na akkoord via PB).
  15. C

    Ook voorstellen...

    Niet doen, want dan ga je met een Candy-cab naar huis 😉 Kreeg overigens major flashbacks bij het lezen van jou verhaal :)
  16. C

    [TK] 32" 16:9 monitoren (sVGA)

    Aangeboden: 2x Philips PID-32, Public Information Display Deze door FIMI gemaakte displays zijn zeer robust en werden ingezet op vliegvelden en stations. Deze twee exemplaren zijn gebouwd in 2002 en zijn bij een softwarebedrijf op de R&D afdeling gebruikt. Daarom hebben ze een minimaal aantal...
Back
Top