What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    dexx is 34

    nou... toch leuk, volgend jaar weer :)
  2. D

    Proficiat rklok!

    Ronnie de eindbaas.. gefeliciteerd :)
  3. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    tsja.. er staan gelukkig niet 100 man naar je te kijken af je vol op je plaat gaat met deze game :mrgreen:
  4. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Geen bier... Sappie is beter :) en rrrrot op met je boonga boonga :mrgreen:
  5. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    :mrgreen: ben benieuwd
  6. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Yoo, ben d'r ook maar weer een keertje bij ;)
  7. D

    dexx is 34

    bedankt
  8. D

    dexx is 34

    :mrgreen:
  9. D

    dexx is 34

    ik praat niet telkens met hoofdletters, kom hier trouwens toch niet meer zo vaak.. ik heb units die vinden sommige niet interessant genoeg.. toch bedankt
  10. D

    Cageman's Gameroom

    mooie gameroom man :) enne.. race games vervelen ook nooit he ;)
  11. D

    iets raars

    wat Arjan zegt... check je pinouts maar :) http://www.jammaboards.com/jcenter_jamma_pinout.html
  12. D

    Tonton XL club -13-15th March - Amsterdam

    ik zit ook te denken of ik ga, ze vroegen ook om wat spul van mij :) nu ik merk dat ze alle units omgebouwd hebben om tokens te slikken, ben ik wel blij dat ik dat niet gedaan heb ;) anders waren m'n Arcades ook volledig omgebouwd.. :mrgreen: denk ook dat het wel leuk gaat worden :)
  13. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ja leuk hoor :mrgreen: m'n spul is hardcore genoeg ;) kijk jij nou maar uit dat je units niet door de vloer zakken....
  14. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Aha, ja zo'n apparaat heb ik in Vlissingen zien staan, wel cool die echte drums.. Maar ja, dit is niks voor mij, ik drum niet :mrgreen:
  15. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Precies, ik krijg wel vaker van die flauwe geintjes naar m'n hoofd geslingerd, maar ja ik hou nou eenmaal van music games, race en puzzle games.. Kies wel de leuke uit :mrgreen: dus, alles wat anderen niet interesseert... Hou dat lekker voor jezelf he ;) Game on!!
  16. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Geeft niet Man ;) Maarre... De drum station?? Wat voor unit is dat dan? :mrgreen:
  17. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    oh yeah.. d'r valt niet met mij te fucken :mrgreen: like a boss
  18. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    ik doe rustig aan ;) over een maandje ben ik ergens waar genoeg arcade te zien is. enne.. niks oh snap, waar je ook op doelt.... dat interesseert me geen reet :mrgreen:
  19. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    dat was de mooiste attractie ja :mrgreen: maar goed, game over voor hun.. wij gaan door met verzamelen van goede games :)
  20. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Oh Hell no!! :P 2 keer in m'n leven daar geweest, blij dat de hal weg is.. Dit was gewoon een schande voor de arcade liefhebbers.
Back
Top