What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. B

    Te koop : Virtua Fighter Pachinko..

    Ik heb hier wel intresse in :D alleen een paar vraagjes: Hoeveel zou bezorging kosten ? Ik neem aan dat er geen ombouw omzit. En slikt ie 110 of 240 ?
  2. B

    TK: Figures/sega & nintendo spul/gitaren

    Mochten er nog krukjes over zijn dan heb ik zeker intresse :)
  3. B

    Feedback

    +1 Ratson weer eens :) Ik ga maar eens air miles sparen bij hem :P
  4. B

    TK: SEGA MASTERSYSTEM collectie

    Ah man zonder, dat stond zo mooi in je kast de vorige keer :O Kan ik ook de boxed SMS + wat spellen die ik niet van je hebt overnemen of heb je het liefst alles in 1x? Ik heb er ook al een spel of *graaft naar zijn lijst* 30 voor.
  5. B

    [TK] PS2/SNES Games, PVC Figures, Comics

    Prima :) laat het maar weten wanneer je er uit bent.
  6. B

    [TK] PS2/SNES Games, PVC Figures, Comics

    Doe je die elite ook weg zonder games? Ik heb bv wel intresse in Burnout Paradise : Ultimate Box - 15 inc. maar bezit zelf ook een paar meter 360 games. En anders wil ik er iig een optie op nemen :)
  7. B

    [GEZ] 5.25" floppy drive :-)

    Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar op de pc discount dagen zijn er altijd wel 2 gasten die bakken met oude shit verkopen, en anders heb ik er iig een paar gezien in de piekfijn winkel in Rotterdam
  8. B

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Opzich niet (mits de koper een AV kabeltje heeft liggen of kan kopen) Maar helaas te veel voor mij aangezien het eigenlijk alleen om de doos gaat en ik dan de DC toch weer zou verkopen :)
  9. B

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Ik heb 2 dreamcasts zonder doos dus ligt eraan wat je ervoor vraagt :)
  10. B

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Hoi, het is mij niet helemaal duidelijk maar verkoop je nu een boxed dreamcast? Zoja wat is je vraagprijs hiervoor dan ? Ingelijks je gamecube: is die met doos?
  11. B

    [TK] SNES USB Joysticks (PC/MAC/PS3) - VERKOCHT

    Google eens naar SNES controller ;) Maar nu ik toch hier ben: Dit zijn kant en klare dingen, SNES controllers hanteren rood,groen,blauw en geel voor de A/B X/Y knop. Wat ik me wel afvraag Ricepuppet: registreren deze controllers meerdere knoppen tegelijk? Zoja dan heb ik wel intresse :D
  12. B

    [GEZ]Pachinko Machine

    Mooi, als betrouwbare namen van dit forum hem als DE persoon aanwijzen dan moet ie wel goed zijn :) zal hem morgen na het werk eens bellen. Bedankt voor alle info mensen 8)
  13. B

    Feedback

    Ingelijks goede deals met Ricepuppet en Ratson :)
  14. B

    GONE!

    Inderdaad weer een goede deal met Ratson :P Nog even en ik bezit zijn halve collectie 8)
  15. B

    GONE!

    Mischien vanavond nog als ik pappie lief aankijk :twisted:
  16. B

    GONE!

    de hello kitty DC heb ik maar 1x boxed gezien in Japan en dat was 3 jaar terug >.> Verkoop je dat ding niet gewoon voor 150 (de waarde van een DSi) dan kan je later een DSi of DC Hello Kitty Edition halen ? :X Also: Heb je geen msn :P dit woord wat langdradig op het forum :) The_b6@ hotmail...
  17. B

    GONE!

    Pal is ie alleen Zwart of Wit. Komt geloof ik wel een pokémon versie aan. Anders kan je er nog zoiets omheen gooien http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19595
  18. B

    GONE!

    Hmm iets minder fijn nieuws kerel, ik hoor net dat de DSi regio locked is voor DSi spellen dus dan heb je er geen zak aan. Kan ik je niet intresseren in een nieuwe PAL versie ?
  19. B

    [GEZ]Pachinko Machine

    sweet tnx
  20. B

    GONE!

    Ik moet het even chekken maar een paar vrienden zitten nu of gaan over een week naar Japan laat hem door hun opsturen :) En 110v dat is me Saturn, Famicon Twin, PS2 en de helft van me handheld laders ook :P Ik zal je vanavond ff PMen met wanneer ik hem kan laten sturen is dat goed ?
Back
Top