What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox360 Elite 120GB PAL Boxed nieuwstaat - 100euro

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Foto's op aanvraag

Ps3 60gb boxed PAL
Versie met ps2 compatability. Uitstekende staat (console zelf heeft wat krassen aan de onderkant, niet zichtbaar dus) en compleet
SOLD/TRADED

Xbox 360 Elite 120 GB boxed
Prima staat en compleet
100 euro

Xbox 360 Halo 3 limited Edition boxed
Binnendoos ontbreekt. In goede staat echter met een RROD
SOLD/TRADED
 
Een ruil van 1 van de consoles tegen Daytona USA 2 mobo+rom (wat ik zo in een scudrace cab in kan swappen, of Sega Rally 2 idem is ook mogelijk). Als je ze niet wilt ruilen maar gewoon te koop hebt mag je ofc ook even pb-en :)
 
Die Xbox 360 Elite, is deze wel eens online geweest? Zoniet welke dashboard draait die dan op. Als hij te Jtaggen is heb ik wel interesse ;)
 
Psykick":2ktyhsek said:
Die Xbox 360 Elite, is deze wel eens online geweest? Zoniet welke dashboard draait die dan op. Als hij te Jtaggen is heb ik wel interesse ;)

Ik heb er weleens iets mee gekocht op de marketplace, verder heb ik volgens mij nooit online gegamed op de 360.
Is al zeker een jaar niet aan geweest als t niet langer is, dus oud dashboard

Even een slag om de arm, peet heeft ook interesse en die was net eerder, dus daar wacht ik eerst even op, wel zo netjes.
 
Ok no p, maar kan je in de tussentijd nog wel even kijken welke dash, dan weet ik sowieso of ik überhaupt nog interesse heb? Thnx!
 
Allrighty, 360 toch weer beschikbaar. Check t morgen even voor je psy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top