What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xbox2jamma : voor knutselaar/defekt ?

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Ik heb ongeveer een half jaar geleden een xbox2jamma adaptor gekocht van deze jongen (zie ook voor foto's) :http://members.fortunecity.de/mm16bit/xbox2jamma.html

Hij heeft alleen nooit goed gewerkt op mijn New Astro cab multisync scherm (een soort van sync - probleem volgens mij)
Op mijn andere New Astro cab kreeg ik het beeld wel goed , maar de knoppen niet.

Ik bied deze adaptor te koop aan voor de knutselaar, ikzelf kan er niks mee.
Ik heb wel een beetje met de bedrading zitten klooien, maar krijg nog steeds geen goed beeld.

Ik heb er toen geloof ik iet van 180 euro voor betaald.
Ik vraag er 60 euro voor.
 
Back
Top