What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTS/WTT Neo geo Aes - defect - 4 games en controllers

Status
Not open for further replies.

fal

Button Masher
Joined
May 30, 2013
Messages
21
Reaction score
0
Ahoy !

Mijn neo geo aes is niet helemaal meer wat het moet zijn geloof ik, geef soms beeld maar meestal niet en aangezien ik niet zo'n techman ben heb ik besloten het allemaal weg te doen.

De neo geo werkt af en toe wel maar meestal niet wordt dus verkocht als defect. Redelijk wat gebruikssporen.
Verkocht !

20140215_212002_zps38105674.jpg

20140215_212018_zps5e01aa37.jpg

Arcade stick - Verkocht !

20140215_212126_zps1d832e99.jpg

Controller 30,=

20140215_212054_zps12881292.jpg

Games x4 alleen spinmasters heeft geen boekje, dozen hebben gebruikssporen

20140215_212149_zpsf628a15f.jpg
100,=
20140215_212244_zps9f2fdc28.jpg
30,=
20140215_212301_zpsc34bac41.jpg
175,=
20140215_212323_zpsa70a04d6.jpg
40,=

Vragen kan je me altijd een pm sturen, alles in 1 keer verkoop heeft de voorkeur maar als de prijzen goed zijn wordt het ook los verkocht. Mag worden opgehaald maar kan ook worden verstuurd, kosten koper uiteraard.

Ben niet echt thuis in de prijzen, doe me een redelijk bod en misschien komen we eruit. En ja die foto's staan onderste boven, houdt je wakker :P

Ruilen tegen mint sealed games of sealed consoles ( factory ) en dan voornamelijk de dreamcast kant.

Cheers

marco
 
Blij dat je me daar op wijst zeg !. Als de admins hier over vallen dan haal ik de post wel weg.

Zoals in de post staat ben ik er niet in thuis, mocht iemand dat wel zijn en er prijskaartjes aan willen hangen, pm me aub.
 
Dibs! Mits je de prijzen erbij kunt zetten en ze me bevallen ;) Ik ben voornamelijk geinteresseerd in de kale defecte console. Niet echt in de hele bunch maar wie weet.
Laat maar weten.
 
Graag toch even research doen dan en een prijs er aan hangen fal.
 
Prijzen erbij, voel vrij om toch een bod te doen. De biedingen van 50 euro voor spinmasters en 125 euro voor heel de set zijn helaas te weinig. Na een week gooi ik ze op ebay.

Mocht er iemand zijn die bereid is om de Neo geo te maken ( tegen vergoeding ) dan hoor ik dat ook graag ~
 
Alles zo goed als weg ~ Case closed !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top