What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

{wtb} yen muntjes

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zoals aangegeven ben ik op zoek naar yen's voor de atomiswave, en het liefst zo'n muntbakje erbij, weet niet of sammy ze ook heeft anders is een ander merk ook goed.

Ik hoor het wel.

grtz,
 
Redneck":14qxxtqe said:
Zoals aangegeven ben ik op zoek naar yen's voor de atomiswave, en het liefst zo'n muntbakje erbij, weet niet of sammy ze ook heeft anders is een ander merk ook goed.

Ik hoor het wel.

grtz,

Yen muntjes zijn moeilijk te krijgen, beter is misschien een euro mechanisme. Ik heb er zelf eentje via Psykick, misschien kan hij je, en anderen, helpen.
 
thanks en ook bedankt voor de link, ziet er mooi uit idd, verzendkosten vallen ook mee, maar ik heb geen cred. card en geen paypal.

@erik, welke muntjes gaan erin eigenlijk 50 of 100?
 
Redneck":a8c121ci said:
thanks en ook bedankt voor de link, ziet er mooi uit idd, verzendkosten vallen ook mee, maar ik heb geen cred. card en geen paypal.

@erik, welke muntjes gaan erin eigenlijk 50 of 100?

Je bedoelt in de AWSD? weet ik niet zeker.
 
almighty":1mqbmi2z said:
Met de muntjes kan ik je niet helpen, maar altijd leuk ze hierin te bewaren.
http://cgi.ebay.nl/Club-Sega-ASHTRA...s?hash=item27a8e72a5e&_trksid=p3286.m63.l1177

Kunt het eens aan Ronnie vragen, volgens mij heeft hij er wel wat liggen.(is nu met vakantie tot 5-1-09)

Bedenk wel dat er zeer veel nep asbakjes in omloop zijn. Ze zijn immers nooit officieel in de handel geweest, en een logootje is zo geplakt (waarmee ik niet wil zeggen dat bovenstaande asbak nep is, maar pas gewoon op).
 
oh ja, niet bij nagedacht. Te goedgelovig soms.

hmm maar moet wel wat muntjes hebben, anders kan ik er niks mee toch?
Ik zoek van beide wel wat, 100 yen is 1 euro ongeveer? als dat zo is dan lijkt me dat het meest aannemelijk aangezien de awave niet zo heel oud is (2004).
 
Redneck":2ogboqpb said:
oh ja, niet bij nagedacht. Te goedgelovig soms.

hmm maar moet wel wat muntjes hebben, anders kan ik er niks mee toch?
Ik zoek van beide wel wat, 100 yen is 1 euro ongeveer? als dat zo is dan lijkt me dat het meest aannemelijk aangezien de awave niet zo heel oud is (2004).

Je kunt veel (de meeste) games ook op freeplay zetten.
 
De AWDS bij Onno was 100 yen, mijn E3 is 50 yen als je op beide de tekst bij het coinslot mag geloven :P
 
S913":26hyspne said:
De AWDS bij Onno was 100 yen, mijn E3 is 50 yen als je op beide de tekst bij het coinslot mag geloven :P


Hmm vreemd, deze cabs zijn toch bijna gelijk.
 
Redneck":2were0fb said:
S913":2were0fb said:
De AWDS bij Onno was 100 yen, mijn E3 is 50 yen als je op beide de tekst bij het coinslot mag geloven :P


Hmm vreemd, deze cabs zijn toch bijna gelijk.


Plak je er toch ook een 100Yen sticker op. 😉
 
Of je stopt er gewoon een euro muntproever in :lol:
 
Nu we het er toch over hebben, weet iemand toevallig hoe die buisjes heten die in de muntproever zitten geschroefd en waarop hij aan het deurtje hangt?
 
Op Ebay of Marktplaats scoor je makkelijk een mechanische muntproever voor onder de E 20,-
 
Ik heb er al 1 bij PsyKick in bestelling staan! Mijn zoontje mag best op mijn AW spelen, maar dat kost hem wel zijn zakgeld! Pappa weer naar de sigarenboer! WOehahahahaha :twisted:
 
Heb je er toevallig 2 Hasan? Als we toch bij je langskomen voor Drifters game ...
 
Ik zal wel wat muntproevers inslaan, want er zijn meer mensen die hier toch naar vragen, ik zorg dat dan wel heb liggen ;)
 
Back
Top