What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Sega Saturn gezocht, of iemand die kan modificeren.

Status
Not open for further replies.
Een rhea kost 130 dollar geloof ik.
Kun je de games dan opstarten via een menutje inmiddels?
Laatste keer dat ik er 1 in werking zag op youtube, moet je steeds op een knopje drukken om de volgende cdi iso file te laden.
Lijkt me behoorlijk een gedoe eerlijk gezegd, het installeren ervan ook.

Maar als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag.

Cheapste en simpelste route lijkt mij toch een gemodde saturn, en hoe erg is het om een mapje met cd's te hebben ipv een sd kaartje?
 
Voor de GDEMU kwam ook een menu. Geen idee eigenlijk of die er voor de Rhea ook al is (if not, kwestie van tijd).

Uiteindelijk een kwestie van smaak/budget uiteraard :-)
 
Als er inmiddels een interface beschikbaar is, dan ga ik me er wat meer in verdiepen. Daarnaast moet hij dan ook een batch rhea boards hebben met 21pin aansluitingen. Die heb je nodig als je een witte saturn wilt modden.

Dus tot die tijd, vindt ik het prima om de oude route te gaan 😉
 
Trol":1o3n7erv said:
Of een action replay kopen en die flashen tot modchip.
http://www.theisozone.com/downloads/oth ... eplay-mod/

Thanks voor de reminder, deze optie was ik alweer helemaal vergeten. Ik ga me er eens in verdiepen.
Wel jammer dat je de save functie dan niet meer kunt gebruiken. Dan zou je eigenlijk 2 van die action replay m4 moeten aanschaffen.
Maarja, echt duur is dat ook niet. Zeker een goede optie. Thanks!
 
Ik heb een mooie PAL Sega Saturn staan, inclusief officieel memory cartridge, controllers (reguliere en het 3D-pad) en nog wat ander spul. Ik ga vandaag even inventariseren en zal je een foto sturen, wellicht is het wat voor je.
 
Robert":1l2udtq4 said:
Ik heb een mooie PAL Sega Saturn staan, inclusief officieel memory cartridge, controllers (reguliere en het 3D-pad) en nog wat ander spul. Ik ga vandaag even inventariseren en zal je een foto sturen, wellicht is het wat voor je.

Pal schijnt heel lastig te zijn om 60hz uit te krijgen. Tegenwoordig probeer ik eigenlijk alle consoles gewoon direct ntsc te vinden.
Maar mocht je hem toevallig gemod hebben... :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top