What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] Sanwa pushbuttons WIT en JAMMA Harness gevraagd!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Jongens als jullie nog wat sanwa buttons hebben liggen, vooral witte en je doet er niets meer mee, graag deze kant op voor een leuk prijsje ;)
Als je ook nog wat JAMMA Harnessen hebt liggen zijn deze ook van harte welkom!

Zoniet dan ga ik binnenkort maar wat van Excellent laten komen, Henk gaan we nog wat bestellen?

Laterz!
 
Had laatst wat pcb prijzen bij excellent opgevraagt maar ben me kapot geschrokken. :( Ben wel van plan begin volgende maand wat MVS 100-in-1 carts te laten komen en misschien nog wat andere meuk. Zijn maar USD 44,- (ex. shipping) per stuk of zo. Dus.... :)
 
Mocht er inderdaad een group order bij excellent komen dan wil ik ook wel even kijken of ik nog wat kan gebruiken.
 
Psykick":2atoiwgo said:
Als je ook nog wat JAMMA Harnessen hebt liggen zijn deze ook van harte welkom!

ik heb er nog twee liggen.
 
Klinkt goed Henk ,laat maar weten wanneer en dan een quick order van allerlei troep.


@ Pat70 : Top ik zie jou toch volgende week ;)
 
goatboy":2mpjvuy8 said:
Ben wel van plan begin volgende maand wat MVS 100-in-1 carts te laten komen en misschien nog wat andere meuk. Zijn maar USD 44,- (ex. shipping) per stuk of zo. Dus.... :)

Ik wil dan wel met je meedoen Dude! Spaart verzendkosten!
 
pooyan":1cd4riaz said:
€ 150 euro!! Dat is echt diefstal. :x

Allemachtig zeg, wat een geld! Maar dat had ik er ook voor betaald denk ik als ik niet beter wist. :)

Euro 31,- bij excellent dus. Ok, Ga er maar vanuit dat ik ergens tegen het eind van deze maand een paar van deze carts laat komen. Laat maar even weten wie er interesse heeft.
 
ik wel, heb dr nog wel een neo geo mvs moederbord bij nodig...
 
goatboy":24dbplmy said:
Allemachtig zeg, wat een geld! Maar dat had ik er ook voor betaald denk ik als ik niet beter wist. :)

En dat is precies wat het is. Impulsaankoop. Helemaal niet mijn gewoonte om iets te kopen voordat ik de gemiddelde prijs ken. Eerste en laatste keer :-)

Redneck":24dbplmy said:
ik wel, heb dr nog wel een neo geo mvs moederbord bij nodig...

Ik heb nog een 2-slot MVS liggen voor je. Heb je een PM gestuurd.
 
Wil graag meedoen met die mvs 100 in 1 cart.

Zal even een prijslijstje vragen aan Excellent, mss nog wat ander klein spul nodig.
 
goatboy":1w6fdj3n said:
pooyan":1w6fdj3n said:
€ 150 euro!! Dat is echt diefstal. :x

Allemachtig zeg, wat een geld! Maar dat had ik er ook voor betaald denk ik als ik niet beter wist. :)

Euro 31,- bij excellent dus. Ok, Ga er maar vanuit dat ik ergens tegen het eind van deze maand een paar van deze carts laat komen. Laat maar even weten wie er interesse heeft.

Je kunt er altijd eentje aan mij kwijt Goatboy 😉 , ik hoor het wel.
 
goatboy":3k5m3c81 said:
..... Euro 31,- bij excellent dus. Ok, Ga er maar vanuit dat ik ergens tegen het eind van deze maand een paar van deze carts laat komen. Laat maar even weten wie er interesse heeft.

Mag het ook want anders zijn? Ik wil nog wel wat buttons en zo hebben. Betaal je uiteraard vooraf.

Overigens, hier een link naar prijslijsten, zijn van afgelopen week, dus recent.

http://www.megaupload.com/?d=0VB2I7SG
 
Redneck":gv52tqj3 said:
ik wel, heb dr nog wel een neo geo mvs moederbord bij nodig...

Goed, Maar denk dat deze niet echt gunstig is bij Excellent. Yahoo Japan is wel een optie. de MV-1FZ board (compact mobo en bios op socket) zijn daar vaak erg goedkoop. Rond de 25,- ex. shipping en fees. Of misschien heeft hier iemand nog iets liggen?
 
Ja, ik heb Redneck al een PM gestuurd. Ik heb nog een 2-slot MV-2F liggen..
 
Back
Top