What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[WTB] New Astro City artwork

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Ik ben op zoek naar artwork voor een New Astro City:
  • Sideart (links en rechts)
  • '100 Yen Insert Coin' decal dat rechts op het CP zit.
  • 'Instruction space' sheet (standaard artwork onder het glas waar de instruction sheet komt)
Heb je iets liggen, of weet je waar ik het vandaan kan halen, let me know.

Ik heb deze vraag al een hele tijd uitstaan bij Andy Geezer, maar die heeft het volgens mij veel te druk; misschien heb ik hier meer geluk.

Thanks.
 
Als je iets anders wilt dan het standaard artwork moet je contact opnemen met Psykick, hij heeft fantastisch Candy artwork ontworpen voor de NAC. Echt de blits. Maar uiteraard niet origineel. Het is maar wat je wilt.
 
Misschien Andy op het forum een pm sturen i.p.v. via zijn eigen site? Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

Of ander direct Sean (MCS) contacten op AO of het Sega-Naomi forum onder gebruikersnaam 'maxchainsplendid'. Hij is uiteindelijk degene die de artwork maakt en drukt.
 
Bedankt voor de tips. Het blijkt dat Sean's plotter op dit moment stuk is.. Zodra hij hem heeft gerepareerd kan er weer artwork worden afgedrukt :-)
 
Ronnie heeft nog 1 exemplaar liggen en misschien kan ik die gebruiken bij drukkerij.(orgineel)
Aero art was geen probleem geweest want deze staat in het bestand, maar de NAC had ik toen ook via Andy besteld.

Ik ga kijken wat ik kan doen met de art van Ronnie en laat het je wel weten, zal niet op korte termijn zijn i.v.m drukte etc.

Marc.
 
Back
Top