What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wtb: Ibara pcb of dodonpachi daioujou pcb

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Ik ben op zoek naar een Ibara of ddp daioujou pcb, iemand toevallig 1 van de 2 te koop?
 
Ik kreeg zojuist een Dodonpachi Daioujou aangeboden in Japan en in m'n zoektocht naar de actuele waarde van de PCB kwam ik je WTB topic tegen.
Heb je er al eentje gevonden in de afgelopen maanden?
 
Ibara heb ik inmiddels, Ddp nog niet , maar op dit moment zal die even moeten wachten vanwege de dure december maand:)

Bedankt voor de headsup!
 
R2-2D":3pzb1qx5 said:
Ibara heb ik inmiddels, Ddp nog niet , maar op dit moment zal die even moeten wachten vanwege de dure december maand:)

Bedankt voor de headsup!

Begrijpelijk. Tnx
 
Back
Top