What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: Flat Screen arcade monitor

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Niet geschoten.. ;-)

De monitor op mijn afterburner kast is een Sanwa PFX (29). De monitor is redelijk ingebrand (licht in het midden, donker aan de randen, beetje 'insert coin' zichtbaar), en zou hem eigenlijk graag vervangen door een andere. Toshiba Pure Flat/andere Sanwa/Hantarex/etc.. moet een 29" sega frame hebben en vlak zijn. Heb niet zo'n trek om de bezel te gaan zitten verzagen ;-)

*bedenkt dat het misschien ook een aardig idee is er een LCD in te kwakken..*
 
Kun je dat monsterscherm van Hasan er niet inhangen (of is die te groot :P )
 
Nou die is een beetje te groot ben ik bang, zou wel vet zijn daar niet van hehe

We hebben nog een pure flat tri sync liggen Arjan, maar het chassis ligt bij Pascal en die moet nog naar Giz10p voor klein defect. Is wel een bruut scherm om daarin te hangen.

Neem ff contact op met Pascal en anders vraag ik het hem wel. Succes!
 
Echt 100% pure flat wordt lastig denk ik. Dat zijn die hantarexen overigens ook niet. LCD is voor zo'n nieuw systeem ook goed alleen past dat niet in je cab lijkt me? Dan kom je al uit op widescreens?
 
Psykick":3s9dblgi said:
Nou die is een beetje te groot ben ik bang, zou wel vet zijn daar niet van hehe

We hebben nog een pure flat tri sync liggen Arjan, maar het chassis ligt bij Pascal en die moet nog naar Giz10p voor klein defect. Is wel een bruut scherm om daarin te hangen.

Neem ff contact op met Pascal en anders vraag ik het hem wel. Succes!

Super, thanks!

Ik PM pascal sowieso wel even.

@ne0, Ik weet ook niet of die Sanwa echt pure flat is, maar er zit op het oog praktisch geen curve in. En er staat PFX op :-)
 
Ik wil die pfx misschien wel hebben als hij nog redelijk is
 
Cageman":3861wdkp said:
Niet geschoten.. ;-)

De monitor op mijn afterburner kast is een Sanwa PFX (29). De monitor is redelijk ingebrand (licht in het midden, donker aan de randen, beetje 'insert coin' zichtbaar), en zou hem eigenlijk graag vervangen door een andere. Toshiba Pure Flat/andere Sanwa/Hantarex/etc.. moet een 29" sega frame hebben en vlak zijn. Heb niet zo'n trek om de bezel te gaan zitten verzagen ;-)

*bedenkt dat het misschien ook een aardig idee is er een LCD in te kwakken..*

Kun je niet alleen de beeldbuis vervangen? Neem aan dat het chassis nog werkt. Die beeldbuis van Hasan is dan mogelijk bruikbaar. Anders een beeldbuis uit een huiskamer TV. Gaat goed zolang het aantal pinnen en de impedantie van de spoelen maar klopt.
 
Beeldbuis en chassis zijn toch maar heel beperkt compatibel? Althans, dat dacht ik altijd? (en heb bar weinig verstand van monitoren, toegegeven ;-))
 
Dacht ik :-)

Eigenlijk zouden we die tutorial ook hier lokaal op Nozomi moeten hebben .... Had hier over met Hasan afgelopen zaterdag, vond het ook erg interessant voor hier.
 
Idd super interessant van die zweed, maar ik ben een veel te grote nicht om dit zelf uit te gaan proberen :)
 
Back
Top