TheAddicT
Arcade Local
- Joined
- Aug 15, 2013
- Messages
- 56
- Reaction score
- 0
Hoi forum, heb nu alle onderdelen binnen om mijn metalen control panel van nieuwe il competition sticks en concave buttons te voorzien. De huidige oude sticks gebruiken een soort klemconstructie. Voor de competitions zal ik 4 gaatjes per stick moeten boren (ik vind het geen probleem om de schroefkoppen te zien aan de bovenzijde)
Welke schroef/bout dikte gebruiken jullie doorgaans? Een wat smallere of eentje die maar net past door de montagegaatjes van de mountplate van de stick?
(Belangrijk voor het te kopen boortje en schroeven)
Alvast bedankt en vr.gr.
Matthijs
Welke schroef/bout dikte gebruiken jullie doorgaans? Een wat smallere of eentje die maar net past door de montagegaatjes van de mountplate van de stick?
(Belangrijk voor het te kopen boortje en schroeven)
Alvast bedankt en vr.gr.
Matthijs