What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat spelen jullie op dit moment?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
CoD4, MP4, SMG en Assassin's Creed....

Voorlopig nog wel zoet....totdat uncharted uitkomt :O
 
COD4, Mario Galaxy, Assassin's Creed, Ace Combat 6, Mario 64, Mario 3, Mario World (allen gedownload via Wii, slechte conversies!!!), ik kom nergens meer aan toe man, ergens wel zonde niet echt even aandacht te kunnen geven aan een titel.
 
Super Mario Galaxy, CoD4 (toch weer wat minder) en PES2008 (ben ik nu aan het ruilen tegen Fifa 08, ben het zat).
 
Ben ook net begonnen met RR7, heerlijke ouderwetse drift actie met RR :) Ook een klein begin gemaakt met Ninja Gaiden Sigma....
 
Heb ik ook op de plank liggen kan ik me alleen nog niet toe aanzetten ondanks de mooie graphics! Mijn eerste doel is mario galaxy uitspelen!!! Dus ben nog wel ff bezig!
 
Mittens666":13n0cev6 said:
graphics! uitspelen!!! Dus ben nog wel ff bezig!
We verstaan je wel hoor Mittens.

Ik baal er van dat ik niet wat meer aandacht kan geven aan Mario Galaxy, ik moet mezelf maar snel gaan redeemen want dit is een beetje Ken onwaardig,
 
Ken":2av473sc said:
Mittens666":2av473sc said:
graphics! uitspelen!!! Dus ben nog wel ff bezig!
We verstaan je wel hoor Mittens.

Ik baal er van dat ik niet wat meer aandacht kan geven aan Mario Galaxy, ik moet mezelf maar snel gaan redeemen want dit is een beetje Ken onwaardig,

Schaam je :P
 
almighty":5qjrb9g3 said:
Schaam je :P
Zegt de man die een Killer Instict poster op z'n kamer wil... :twisted:
 
Contra 4: Net binnen gekregen en so far, so good... Lekker oldskool en hardcore! Ook veel vette dingen te unlocken o.a. Contra en super c. Werd wel weer eens tijd dat er wat vets voor de DS uitkwam...

Mass Effect: 15 uurtjes op de teller en het einde (gelukkig) nog niet in zicht. De side quest zijn meestal boring, inventory management is fucked up en zo zijn er nog wel wat minpunten. Maar de dialog-opties en de combat en het verhaal maken meer dan goed. Mijn favoriete RPG sinds een lange tijd.

Hierna beginnen aan Uncharted, ben benieuwd...
 
Ken":1se50ngj said:
Mittens666":1se50ngj said:
graphics! uitspelen!!! Dus ben nog wel ff bezig!
We verstaan je wel hoor Mittens.

Ik baal er van dat ik niet wat meer aandacht kan geven aan Mario Galaxy, ik moet mezelf maar snel gaan redeemen want dit is een beetje Ken onwaardig,

Had je maar niet moeten gaan werken :P
 
Voornamelijk Super Mario Galaxy. Zit nu op 110 sterren. Heb vorige week ook eventjes Endless Ocean gespeeld, maar toch snel maar weer verkocht. Ik heb niet zoveel op met spellen die zich onder water afspelen. Ben ook nog bezig om de laatste puzzels in Mario Picross op de Virtual Console te halen.
 
Back
Top