What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat kasten op marktplaats

thnx Pieter! Ook voor het helpen met de foto's en zo :mrgreen:
 
Geen probleem man, ik vind het gewoon heerlijk om met de hobby bezig te zijn. Succes met de verkoop! :D
 
Jammer dat de drum station al de deur uit gaat, die had ik heel graag in keer willen proberen in het nieuwe NGC :P Succes met de verkoop man!
 
Ik houd de aangeboden kasten van Psykick op MP nu al een tijdje in de gaten, en ben verbaasd dat er (zo het lijkt) nauwelijks interesse is?

Zelf heb ik enorm getwijfeld over Hydro Thunder, daar ik binnenkort ruimte beschikbaar heb, maar de Dreamcast versie heb ik, en reeds veel gespeeld.
Ik weet daarom niet of de arcade versie zo veel leuker is om te hebben/spelen.
 
Dat klopt Péé, het is met kasten in NL heel verschillend qua aanbod en interesse. Sowieso is NL niet echt een goede markt ervoor, maar je kan ineens uit het niets iemand treffen die een specifieke kast graag wil hebben en dan verkoop je hem ineens.

Het probleem in NL is vaak dat mensen geen ruimte ervoor hebben en niet snel een kast kopen die maar voor één game bedoeld is (dedicated).

De reden dat ik deze kasten te koop heb aangeboden is omdat ze allemaal single games zijn. Ik wil in mijn concept eigenlijk alleen maar games die tegen of met elkaar te spelen zijn.

Ik had graag een Hydro Thunder twin gehad, maar kwam hem maar niet tegen, vandaar dat deze te koop staat. Ik heb ook erg veel de DC versie gespeeld, maar dit is toch echt anders, omdat de controls veel toffer zijn!
Kom anders een keer spelen en beslis dan wat je ervan vindt :)
 
Hydro Thunder vond ik persoonlijk op de DC niet echt speciaal (vond ik Wave Racer op de N64 VEEL leuker). De cab is wel heel gaaf vind ik. ook voor mijn lengte een betere cab ;-)
Twin is altijd leuker. maar dat neemt veel plaats in in huis.
 
@ Da Dude; N64 Wave Racer is inderdaad erg leuk, in dit spel is het net of je de golven "voelt" en de sfeer is super.
Hydro Thunder is iets heel anders, en -naar mijn mening- meer een arcade racer met toch onderling heel mooie verschillende koersen.

@ Psykick; Dank voor je uitnodiging :)

Ik woon echter in gem. Hardenberg (Overijssel) en naar Zoetermeer(?) is het zo'n 2 uur rijden.
Daarom zou ik dus alleen je kant op komen als ik nagenoeg zeker ben dat ik toch voor een Hydro Thunder kast ga, en wij het van tevoren al eens zouden zijn over de prijs.

Een twin racer lijkt mij ook mooi, maar gezien de ruimte kijk ik toch uit naar verschillende dedicated kasten echter, alles op zijn tijd.
Op het moment heb ik een San Francisco Rush kast die ik -ondanks dat deze volgens mij niet erg gewaardeerd wordt- een geweldige racer vind.

Maar goed, ik zal er nog eens over peinzen.
 
Oh fuck, Wave Race op de N64 is geniaal. Speel die eens met een stuur op je pc, dat is helemaal te gek!
 
Back
Top