What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat heb jij aan de muur hangen? Postertopic!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik wil wel eens weten wat voor posters jullie je huis of kamer mee behangen hebben.
Hieronder een paar pics van wat posters die ik op dit moment aan de muur heb hangen in m'n huis. Dus, laat zien die handel.

Ikaruga.jpg
popnmusic.jpg
CvsS2.jpg
Gungrave.jpg
 
wat ik nu heb, is een poster van Elize, star wars episode 3, gta liberty city stories, boiling points en Pariah. oh, en blinx, maar die is verstopt achter mijn bureau :P

Fotos komen nog wel.
 
Wie zegt dat puzzels ouderwets zijn? 8) TGS05 SNK puzzel.
DSC_0144.jpg
 
Ik heb een poster van Kurt Cobain boven mn bed en nog 2 vlaggen van Kurt ergens in m'n kamer hangen. Ff checken of ik er een foto van kan vinden op google :P want ik kan op het moment even geen foto maken ^^

Dit is de poster:

pp0745_l.jpg


Even checken voor de vlaggen :P

b51628-cobain-face.jpg


Hmmm, nog best makkelijk te vinden :P maar die tweede vlag kan ik niet vinden, had ik ook ergens in een vaag winkeltje in Parijs gekocht :)
 
Die Ikaruga hangt nu gebroederlijk met Daytona 2 op de wc 8)
Heb nu in de woonkamer KOF2002, Capcom vs SNK 2, Ibara, SF Zero, Megatron compilatie, 2x A4 ingelijst van Ibara en Mushihimesama en de SNK puzzle ingelijst.
 
Heb op dit moment nog geen ene malle moer aan de muur hangen (dat wist je al Ken) maar wil oa. graag een vette poster van darkthrone aan de muur hangen en nog wat andere dingen al ben ik daar nog niet helemaal uit. Als het topic nog een beetje actief is over een tijdje laat ik wel zien wat ik thuis aan de muur heb hangen.
 
Back
Top