What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

wanted : ntsc-j Dreamcast games

De mijne wilde je niet.
KOF 99, Trizeal, Silent scope en 80 wheeler heb ik nog voor je als je je bedenkt 😉
 
heb 2 big boxes

house of the dead 2 met gun etc mint in big box
sega bass fishing big box mint met hengel etc
 
Ik heb ook nog wel wat japans liggen, maar idd. als je wat specifieker bent dan komen we wat verder :P

@ robert - die evolution sealed heb ik wel interesse in, mits die mint is - wil je ook ruilen tegen andere factory sealed dreamcast PAL games ( Capcom vs SNK - crazy taxi - crazy taxi 2 - silver etc ) ?
 
Ik weet niet of je mn PM/post gelezen hebt, maar ik heb Karous in de verkoop staan :)
 
Milspex":1pv8hoxq said:
Karous voor 90euro is teveel sorry

Hmm.. ik denk dat dat een redelijk gangbare prijs is. Je vraagt natuurlijk wel de allerduurste titels voor de DC. Heel veel goedkoper zal het niet gaan, denk ik.
 
Back
Top