What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vraagje ivm photoplay silverball

ProphetX

Button Masher
Joined
Feb 26, 2013
Messages
21
Reaction score
0
Hallo,

Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Hopelijk kan iemand me helpen.


Mvg,

Bjorn.
 
Hey Bjorn

Dat is een exploitanten code, ik vraag het vanavond iemand die er veel verstand van heeft, komt goed
 
Ok, jammer ,maar er is nog een manier, maar dat laat ik je volgende week weten, hij gaat het even navragen voor je
 
Jep,al geprobeerd,kan ik niks anders doen?Buiten die code,want zo een code zal wel "geheim" zijn voor dergelijke kasten die in cafe's staan,en iedereen zou daar dan misbruik van kunnen maken,en dit wil ik ook niet...,als ik de batt er eventjes uithaal (uit de pc),zou ik dan het spel kwijt zijn?Is toch ook een soort "reset" dacht ik,maar als ik dan alles kwijt ben....,ben ik er ook niet veel mee...



Mvg
 
ProphetX":1lmg50o5 said:
Hallo,

Ik heb een x aantal maanden geleden een photoplay gekocht,die werkte prima,maar hij kan raar genoeg geen scores onthouden,en het scherm moest eens ge her calibreerd worden,en dit kan enkel via het menu,maar....daar zit een 4 cijfer code op.Ik heb dan direct gebeld naar de verkoper van dit apparaat,en die weet de code ook niet.....,iemand een idee hoe ik daar kan aan geraken?Het gaat over de Silverball..
Hopelijk kan iemand me helpen.


Mvg,

Bjorn.

hallo bjorn,
ik kan jou zeker helpen met je silverball
zelf ben ik ook in t bezit van een silverball strato en silverball stato max (jukebox)v.12
waar ik zelf mp3 op kan zetten.
laat t mij maar weten wat je precies zoekt heb veel onderdelen en laatste update
zowel duitse belgie en nederlandse versie.
speel online tournooien bij championsnet.net en sta in verbinding met silverball tab oosterijk

mvg. arnold
 
Hey Arnold,

Ben een ganse tijd afwezig geweest op deze site,intussen zijn men photoplays gemaakt,toch bedankt voor de hulp!
Trouwens men kasten staan (komen) te koop,heb er jammer genoeg geen tijd meer voor....

Mvg,
 
Misschien is het handig dat je (indien bekend) ook de code post, want anderen zullen vast nog wel eens met dit probleem komen te zitten. Help je mede nozoms ook mee :)
 
Back
Top