What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verzin je eigen onderschrift bij deze foto! *deel 4!*

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Een terugkerend fenomeen op het nozomi forum.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen en deze zal een eervolle vermelding krijgen in een nader te bepalen topic over members die een goed aandeel hebben gehad aan het forum.
Het vierde deel alweer, met een foto van de grootste otaku die ik ooit ben tegengekomen. Ik kwam em laatst tegen in 'zelfde staat', twee jaar later, dezelfde dude in een andere hal maar op dezelfde game. Ben benieuwd of jullie het ook meteen opvalt waarom het de grootste otaku van Akihabara is. Leef je uit, niets is te gek. Wat zou er in godsnaam in het hoofd van deze man omgaan...
Picture_0473.jpg
 
Hij is zijn eigen beste vriend. Nog nooit heeft hij zich verveelt in zijn eentje...
 
"kan er iemand een shaggie voor me draaien, ik heb m'n handen nogal vol"
 
"Multiplayergames voor schizofrenie patienten doorslaand succes in Japan."

Vind je dit een gēmu otaku alleen omdat hij met zijn linkerhand omgedraaid speelt? Ik neem aan dat er meer mensen zijn die in hun eentje 1P en 2P besturen, of vind je dat al per definitie een otaku?
 
Perkunas":g2ery6rk said:
"Special lightning knucle fists!"

Dit zal hij waarschijnlijk elke morgen denken als hij wakker wordt, that makes it the winner for this week.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top